Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-01-2007, 23:02   #1
Supermedlem

fru Jungeldyr sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,165
MP Rating: 0% (0)
fru Jungeldyr har en strålende fremtid.fru Jungeldyr har en strålende fremtid.fru Jungeldyr har en strålende fremtid.fru Jungeldyr har en strålende fremtid.fru Jungeldyr har en strålende fremtid.fru Jungeldyr har en strålende fremtid.fru Jungeldyr har en strålende fremtid.fru Jungeldyr har en strålende fremtid.fru Jungeldyr har en strålende fremtid.fru Jungeldyr har en strålende fremtid.fru Jungeldyr har en strålende fremtid.
Spm. ang. såveskinn

Eg har bowron skinn til sønnen min no. Kunne godt tenkt meg å ha det til magerusket og, men dei som eg kjøpte det med sist har slutta å selge det.

Veit dere om noen som selger det skinnet på nett, gjerne i norge?

Vist ikkje hvilke andre skinn vil dere anbefale? ( skriv gjerne linker)

-Skinnet må vere stort, sånn sprinkelseng størrelse
-vere ubehandlet
-vere av korthåret sau, ikkje klippt

Håper det er noen kloke damer som kan hjelpe meg...
Gammel 04-01-2007, 23:19   #2
VIP-Medlem

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Østlandet
Meldinger: 9,726
MP Rating: 100% (2)
Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.Happy har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Spm. ang. såveskinn

www.nostebarn.no har fantastiske sinn. De er dyre, men akk så utrolig gode!

Troll har noen store med litt lengre pels også har de noen små, ca 50x80 cm som er helt fantastiske i bruk og passer parfekt i bag! Mine unger har sistnevnte til "slepeskinn" (altså kosekluter) og nøstebarnskinnet i senga. Kose-skinnene begynte i vogn og babykurv og er nå med overalt
Gammel 04-01-2007, 23:27   #3
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 581
Sita har mye å være stolt av.Sita har mye å være stolt av.Sita har mye å være stolt av.Sita har mye å være stolt av.Sita har mye å være stolt av.Sita har mye å være stolt av.Sita har mye å være stolt av.Sita har mye å være stolt av.Sita har mye å være stolt av.Sita har mye å være stolt av.Sita har mye å være stolt av.

Mente det stod Bowron på Nøstebarn-skinnet mitt? Det er dyrt som Happy sier, men vel verdt det - synes nå jeg.
Gammel 04-01-2007, 23:34   #4
Supermedlem

fru Jungeldyr sin avatar

fru Jungeldyr har en strålende fremtid.fru Jungeldyr har en strålende fremtid.fru Jungeldyr har en strålende fremtid.fru Jungeldyr har en strålende fremtid.fru Jungeldyr har en strålende fremtid.fru Jungeldyr har en strålende fremtid.fru Jungeldyr har en strålende fremtid.fru Jungeldyr har en strålende fremtid.fru Jungeldyr har en strålende fremtid.fru Jungeldyr har en strålende fremtid.fru Jungeldyr har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Sita
Mente det stod Bowron på Nøstebarn-skinnet mitt? Det er dyrt som Happy sier, men vel verdt det - synes nå jeg.
Hadde jo vert kjempe fint om det var bowron skinn dei solgte på nøstebarn, for da hadde eg liksom vist ka eg kjøpte. men det blir ganske masse dyrere en det eg betalte, eg betalte kunn 550 for mitt inkl. shampo
Gammel 04-01-2007, 23:36   #5
Supermedlem

Sita har mye å være stolt av.Sita har mye å være stolt av.Sita har mye å være stolt av.Sita har mye å være stolt av.Sita har mye å være stolt av.Sita har mye å være stolt av.Sita har mye å være stolt av.Sita har mye å være stolt av.Sita har mye å være stolt av.Sita har mye å være stolt av.Sita har mye å være stolt av.

Sjekk kiwikid.com. Jeg VET jeg så bowron-skinn i utenlandsk butikk for ikke så lenge siden, for jeg tenkte på det akkurat da. Men jeg husker jo ikke hvilken butikk det var da.
Gammel 04-01-2007, 23:46   #6
Supermedlem

Joda - her fant jeg det..

http://stores.kiwi-kid.com/-strse-11...ter/Detail.bok

Det er IKKE Kaiser-skinnene de har på Nøstebarn, for jeg har ett Kaiser-skinn fra Fru Lyng og et bowron-skinn og det må da være fra Nøstebarn.

De er på tilbud på Kiwi-kid nå.
Gammel 05-01-2007, 12:00   #7
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,947
MP Rating: 100% (3)
Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.

Mini0510 sier i hvert fall at det er samme skinn begge steder, og at hun har spurt. Mer enn det vet ikke jeg.
Har bare det fra Nøstebarn, og der står det ikke noe navn på baksiden.

http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...ghlight=kaiser

Ellers har vel kanskje helsekost butikker Bowron?

Mamma til 4 jenter.
Xylene er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-01-2007, 12:34   #8
Supermedlem

Nå har jeg sjekket det jeg kjøpte fra Nøstebarn. Det er Victoria Mouton det. Det er i hvert fall helt forskjellig fra Kaiser-skinnet mitt. Nøstebarn sitt er hvitere + mykere enn Kaiser sitt.

Men da var i hvert fall ingen av dem Bowron...
Gammel 04-01-2007, 23:40   #9
Seniormedlem

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,947
MP Rating: 100% (3)
Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.Xylene har en strålende fremtid.

Mener det er Kaiser lammeskinn de har på www.nostebarn.no.

Har det samme på www.barnashage.no også, på tilbud. 579kr for det største skinnet (90-100 cm). Har selv det fra Nøstebarn, og er veldig fornøyd med det.

Mamma til 4 jenter.
Xylene er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-01-2007, 21:20   #10
Supermedlem

fru Jungeldyr sin avatar

Da har eg funnet en som selger skinnet, og bestillt.
Betalte 60 euro inkl frakt. synst det var ganske billg.
Har bestillt det her:
http://www.kiwi-sheepskins.com/baby-...-baby-care.asp

Tusen takk for svar alle sammen

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:16.