Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-11-2008, 21:21   #1
tes
Supermedlem

tes sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Vestlandet
Meldinger: 902
MP Rating: 0% (0)
tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.tes har et ubeskrivelig bra rykte.
Stompa Sweet dreams cabin seng

Er det noen av dere som har erfaring med en slik seng?

Vurderer å kjøpe en slik en (brukt) til jenten vår på 3 år men har hørt fra flere at det er et stort upraktisk møbel en bare vil angre på at man har fått i hus. At man helelr bør kjøpe en vanlig seng med en gang. Sengen koster jo litt mer enn de enkle sengene

Stompa cabin seng

Hva er deres erfaring ?
Vi har iallefall plass nok i huset

Sist endret av tes; 18-11-2008 kl 21:26.
tes er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-11-2008, 23:37   #2
Juniormedlem

klinkekula sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 38
klinkekula er fantastisk mot andre.klinkekula er fantastisk mot andre.klinkekula er fantastisk mot andre.klinkekula er fantastisk mot andre.klinkekula er fantastisk mot andre.klinkekula er fantastisk mot andre.klinkekula er fantastisk mot andre.klinkekula er fantastisk mot andre.klinkekula er fantastisk mot andre.klinkekula er fantastisk mot andre.klinkekula er fantastisk mot andre.
Sv: Stompa Sweet dreams cabin seng

Hei. Nå fikk ikke jeg sett bildet av den senga du spurte etter, men vi har ei stompa seng til storebror på fire år. Det er av typen med stige og rutsjebane, med et forheng som en kan feste på undersiden (dumt forklart?). Han må altså opp i høyden for å sove. Senga er noe herk i forhold til prisen syns vi. Den knirker noe så vanvittig, og er mest til glede i (vilter) lek. To av trinnene i stigen er reparert, de knakk - vi som foreldre er jo oppi for å lese bok til han, og det tålte de nok ikke. Jeg spurte nett mannen min, og kommentaren var; Bare dritt, det største larvet han noensinne hadde skrudd sammen, pris og kvalitet har i denne sammenheng ingentig å si... Så det var vår fellende dom, hadde jeg valgt i dag, ville det nok blitt en ordinær seng...
Gammel 21-11-2008, 10:08   #3
Seniormedlem

Tonjemor sin avatar

Medlem siden: Sep 2002
Sted: Oslo
Meldinger: 1,786
Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.Tonjemor har en strålende fremtid.

Vi har Stompa Cabin Seng til jenta på 6 år. Den fikk hun da hun var ferdig med sprinkelsengperioden. Vi har hatt den i mange år og er veldig fornøyd. Vi har ikke typen med sklie, kun med trapper. Og ingen trinn har knekt hos oss.
Vi syns løsningen med oppbevaring under er kjempefin, og ungene syns det er veldig gøy å bygge hytte under der.
Alt i alt er vi fornøyde med senga og kommer ikke til å selge den før jenta selv ønsker bytte av seng. Ser for meg at hun har den i noen år enda.
Gammel 21-11-2008, 14:50   #4
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Tromsø
Meldinger: 601
MP Rating: 100% (1)
azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.azul har mye å være stolt av.

vi har også sånn seng, til ei på 5 og en på 7. har hatt dem i snart 2 år. Vi er fornøyd Dem er jo ganske bred, men det synes jeg ikke gjør noe siden den er så høy at ungnen kan leke under den. Jeg ville ikke byttet den i i vanlig lav seng.... og jeg vil heller ikke ha silen, for da blir det jo automatisk mye lek/ rasing i senga.
Siden sengen er høy, er det skjelden at undene leker oppi den. Jeg ser at hos kompiser til ungene så leker dem oppi senga når den er lav.

Vi har kun sengen, ikke noe ekstra utstyr. Når eldste nå fikk skrivepult, valgte vi ikke den som hører til senga, synes at den virker veldig upraktisk...
vi fikk sengene i gave, skulle vi ha kjøpt selv ville jeg ha valgt ei lignende seng. (ikke stompa, men ett annet merke, for stompa er så skrekkelig dyrt).

planen er å byge sengen enda høyere, når ungene blir større. for så å ha sofa eller lignende under.

jeg og mannen er ofte oppi senga, og trinnene er like hele. men dem knirker.

KONKLUSJON; JEG VILLE HA KJØPT DEN, OM JEG FIKK DEN BILLIGERE EN ORDINÆR PPRIS.
azul er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-12-2008, 17:49   #5
Seniormedlem

okt mamma sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Blått Rekkehus
Meldinger: 1,812
okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.okt mamma er fantastisk mot andre.

hvor selges stompa sengene?

storesøster 4år
okt mamma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-12-2008, 10:16   #6
Seniormedlem

Ferskenbeinet sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,596
Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.Ferskenbeinet har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av okt mamma Vis post
hvor selges stompa sengene?
stompa har gått konkurs, så disse selges ikke lenger... Utenom brukt!

Jeg har studert sengene lenge og vel, men jeg fikk inntrykk av at sweet dreams sengene så litt spinklere ut en rondo serien, så vi gikk heller for den. Har skrudd den opp i helga, å den virker helt kjempe. Gleder meg til å se ansiktet til snuppa når hun får nytt rom i julegave!

Ferskenbeinet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-12-2008, 19:26   #7
Veteranmedlem

guttem@mm@ sin avatar

Medlem siden: Nov 2003
Meldinger: 4,530
MP Rating: 100% (1)
guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.guttem@mm@ har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Tonjemor Vis post
Vi har Stompa Cabin Seng til jenta på 6 år. Den fikk hun da hun var ferdig med sprinkelsengperioden. Vi har hatt den i mange år og er veldig fornøyd. Vi har ikke typen med sklie, kun med trapper. Og ingen trinn har knekt hos oss.
Vi syns løsningen med oppbevaring under er kjempefin, og ungene syns det er veldig gøy å bygge hytte under der.
Alt i alt er vi fornøyde med senga og kommer ikke til å selge den før jenta selv ønsker bytte av seng. Ser for meg at hun har den i noen år enda.
Signerer fullt og helt. Har den til vår sønn på 6 år og elsker den!
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 22:09.