Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-09-2008, 09:22   #1
Moderator

Diddlina sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Grandiosabygda ;-)
Meldinger: 6,131
MP Rating: 100% (2)
Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.
Stormberg jakker...

Nokon som har erfaring med Stormberg si ytterbekledning.?

Har kikka litt på denne jakka:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Jakka heiter Veiviser PT D AnoJakke.
Gammel 26-09-2008, 22:25   #2
Seniormedlem

Tommeline81 sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,917
MP Rating: 0% (0)
Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.
Sv: Stormberg jakker...

Ooooo denne var lekker, og endel billigere enn bergans som jeg sikler på
Gammel 27-09-2008, 10:32   #3
Moderator

Diddlina sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Sted: Grandiosabygda ;-)
Meldinger: 6,131
MP Rating: 100% (2)
Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.Diddlina har et ubeskrivelig bra rykte.

Ingen som har Stormberg jakke,
og kan fortelle om dei er fornøyd/ikkje fornøyd ...
Gammel 27-09-2008, 10:57   #4
Juniormedlem

Medlem siden: Mar 2008
Sted: stavanger
Meldinger: 27
sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.sussa85 er fantastisk mot andre.

både jeg og sambo har hatt stormberg jakker! aldri mer!! jeg fikk retunert min etter mye problemer med glidelåsen. sambo har sendt sin 4 ganger til stormberg, men får ikke retunert den i butikkene her, fordi den er kjøpt et annet sted i landet...

det jeg skulle frem til var at glidelåsen suger på de tre modellene vi har prøvd... en venninne av meg slet med samme problem..

og den er ikke vanntett om du går lenge med den i regn..hvertfall ikke våres jakker
Gammel 22-10-2008, 08:54   #5
Supermedlem

Blenda sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 836
Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.

Noen andre som har erfaringer med Stormberg produkter?????????
Fann en fin jakke på salg der nå, lurer på å kjøpe.....
hmmmmm...
Blenda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2008, 12:52   #6
Supermedlem

Malinkk sin avatar

Medlem siden: Jan 2002
Sted: Forblåst by
Meldinger: 1,451
MP Rating: 100% (1)
Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.Malinkk har en strålende fremtid.

Eldstejenta mi fikk et sett med bukse og jakke i vår, de var veldig fine, men jeg synes ikke kvaliteten er noe særlig. Jakken kostet rundt 600 tror jeg. Synes impregneringa forsvant fort og etter en ukes bruk på sfo slapp væten gjennom når det regner.
Har impregnert det nå, men tror jeg velger et annet merke neste gang..

Husbloggen min http://hammerogmalekost.blogspot.com/
Malinkk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2008, 13:17   #7
Supermedlem

suupaahGirl sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Vestlandet
Meldinger: 1,075
suupaahGirl har en strålende fremtid.suupaahGirl har en strålende fremtid.suupaahGirl har en strålende fremtid.suupaahGirl har en strålende fremtid.suupaahGirl har en strålende fremtid.suupaahGirl har en strålende fremtid.suupaahGirl har en strålende fremtid.suupaahGirl har en strålende fremtid.suupaahGirl har en strålende fremtid.suupaahGirl har en strålende fremtid.suupaahGirl har en strålende fremtid.

Det spørst litt hva du er ute etter. Dersom det er ei vanntett jakke alà bergans (goretex) så er den ikke i nærheten. Man blir våt dersom man er lenge ute i regn

Jeg har gjort mange sånne "smarte" kjøpt og tenkt at ej får gode jakker som er MYE billigere enn bergans....men neida. Så no har jeg lært, og skal denne uke anskaffe meg bergans jakke
Gammel 22-10-2008, 14:35   #8
Supermedlem

Blenda sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 836
Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.

Har kika på forskjellige.... bla denne:

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Blenda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-10-2008, 15:17   #9
Seniormedlem

Kosmokula sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Trondheim (Ylvingen)
Meldinger: 2,970
MP Rating: 100% (1)
Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.Kosmokula har et ubeskrivelig bra rykte.

De er ikke 100% vanntette, nei - hvis det regner veldig så blir man fuktig etterhvert.
Så synes jeg at den jakken jeg har er veldig lett å bli 'svett' i.
Gammel 22-10-2008, 15:18   #10
Medlem

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 85
1stTimeMommy er et navn alle kjenner.1stTimeMommy er et navn alle kjenner.1stTimeMommy er et navn alle kjenner.1stTimeMommy er et navn alle kjenner.1stTimeMommy er et navn alle kjenner.1stTimeMommy er et navn alle kjenner.1stTimeMommy er et navn alle kjenner.1stTimeMommy er et navn alle kjenner.1stTimeMommy er et navn alle kjenner.1stTimeMommy er et navn alle kjenner.1stTimeMommy er et navn alle kjenner.

Ingen egen erfaring, nei. Lurte på å kjøpe fra nettbutikken deres nå, siden de har gode priser, men blir jo litt usikker når jeg leser svarene her inne + at jeg har hørt tidligere at Stormberg ikke er like bra som Bergans. Tenkte egentlig at med Bergans så betaler man kanskje mest for merkenavnet, men det er nok mye i det at man får det man betaler for. Så det blir nok Bergans på meg også, ev. Helly Hansen eller Skogstad. De er jeg kjempefornøyd med!

Angående Bergansprodukter så ser her: Bergans Jakker - Sammenlign pris på Sport og fritidsklær - Kelkoo

ikke alt som er like dyrt med dem, heller.
1stTimeMommy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:26.