Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-03-2008, 08:56   #1
Supermedlem

heika sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Meldinger: 713
MP Rating: 0% (0)
heika har en strålende fremtid.heika har en strålende fremtid.heika har en strålende fremtid.heika har en strålende fremtid.heika har en strålende fremtid.heika har en strålende fremtid.heika har en strålende fremtid.heika har en strålende fremtid.heika har en strålende fremtid.heika har en strålende fremtid.heika har en strålende fremtid.
Stripete ullribb-bukser

Vi ønsker oss stripete ullribb-bukser. Jeg vet at Nøstebarn har, men mine barn tåler ikke ulla som Nøstebarn bruker. Derfor må jeg finne bukser som er strikka av superwash-behandlet ull.

Noen som vet om nettbutikker som har? Eller som har tips om noen som strikker slikt på bestilling?

heika er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2008, 11:58   #2
Supermedlem

litoja sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: I et hus
Meldinger: 796
litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.litoja har en strålende fremtid.
Sv: Stripete ullribb-bukser

har sendt deg prikk
litoja er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-03-2008, 12:09   #3
VIP-Medlem

Elise_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Telemark
Meldinger: 5,267
Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.Elise_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Veldig enkelt å strikke selv. Oppskrift
Gammel 17-03-2008, 12:14   #4
Supermedlem

Luca sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 819
Luca har en strålende fremtid.Luca har en strålende fremtid.Luca har en strålende fremtid.Luca har en strålende fremtid.Luca har en strålende fremtid.Luca har en strålende fremtid.Luca har en strålende fremtid.Luca har en strålende fremtid.Luca har en strålende fremtid.Luca har en strålende fremtid.Luca har en strålende fremtid.

Krokofanten har vel noe..
Luca er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-03-2008, 13:31   #5
Juniormedlem

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 20
solstrikk vil raskt nok bli berømt.solstrikk vil raskt nok bli berømt.solstrikk vil raskt nok bli berømt.solstrikk vil raskt nok bli berømt.solstrikk vil raskt nok bli berømt.solstrikk vil raskt nok bli berømt.solstrikk vil raskt nok bli berømt.solstrikk vil raskt nok bli berømt.solstrikk vil raskt nok bli berømt.solstrikk vil raskt nok bli berømt.solstrikk vil raskt nok bli berømt.

Sitat:
Opprinnelig postet av heika Vis post
Vi ønsker oss stripete ullribb-bukser. Jeg vet at Nøstebarn har, men mine barn tåler ikke ulla som Nøstebarn bruker. Derfor må jeg finne bukser som er strikka av superwash-behandlet ull.

Noen som vet om nettbutikker som har? Eller som har tips om noen som strikker slikt på bestilling?
Må de være ribbestrikket?
solstrikk er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-03-2008, 06:53   #6
Medlem

Juvel sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 186
Juvel er et navn alle kjenner.Juvel er et navn alle kjenner.Juvel er et navn alle kjenner.Juvel er et navn alle kjenner.Juvel er et navn alle kjenner.Juvel er et navn alle kjenner.Juvel er et navn alle kjenner.Juvel er et navn alle kjenner.Juvel er et navn alle kjenner.Juvel er et navn alle kjenner.Juvel er et navn alle kjenner.

Mener ikke å kuppe tråden eller noe altså...

Men er det noen som har linker til flere oppskrifter på slike bukser? Gjerne str 3år og oppover.

Juvel er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-03-2008, 11:30   #7
Seniormedlem

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,967
Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.Gerbera har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg kjøpte ribbestrikket bukse fra Maximo til niesen, og angrer som en hund på at jeg ikke kjøpte til mine egne jenter også, for de var virkelig fine.

Gerbera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 20:50.