Här kan jag hjälpa dig ja
Var i Gbg för 4 veckor sen & det är barne butik shopping by nr 1 i Sverige (å jag är från Stockholm å menar det

)
Först & främst måste du gå till
MINI SHOP den ligger i Vallgatan 21 paralellgata med Kungsgatan. Har du vart på Mini shop blir egentligen alla andra butiker bleka. Mini shop är en ganska stor butik i gamla lokaler, knirkande trägolv & härlig atmosvär !!
Där har dom hela katvig kollektionen, Molo tom Molo parkdresser som bara är de kuleste jag sett

, massa Ida T, Tea collection, franska Chippie, posh baby, Norlie med många flera..... I tillegg har dom Bugaboo, nestchair & massa annat design nipps & dipps

Enjoy säger jag bara !!
här är en försmak:
www.minishop.nu
Vidare bör du ta en tur innom
Birka baby Kungsgatan 10b med flera kula märken. En liten mysig butik
På vägen upp till Birka Baby måste du ju gå in på Laban & labolina som du går förbi.
Laban & labolina ligger på Kungsgatan 18.
Faster doris ligger i Olivedalsgatan 26 med baraba figurer, minitroll, Hello kitty prylar, barn tofflor & bodyer med roliga tryck. Å så No added sugar da !
Vill du ha Second hand så bör du besöka
Drömma Östra skansgatan 3E. Där finns nytt & gammalt. Vintage för barn, 70 tals trnings dresser för barn & romantik & fin kläder till mamma. & bärsjalar da !!
Hoppas du får en fin tur !
p.s Vi bodde på Hotell Odin (choice hotell) perfekt när man har med barn, stora freshe rom med eget kökspentry med vann koker, kaffe trakter, kylskåp & micro. Frukost & middags buffe i priset !! d.s