Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-12-2008, 18:13   #1
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 903
MP Rating: 0% (0)
Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.
Vanling fatboy til barn?

Vurderer å kjøpe en Fatboy i junior str til 2 åringen da jeg ikke får tak i sacco funny.
Skulle få 250 i rabatt for en rosa..
Men blir den egentlig bare et irritasjonmoment for henne? ser for meg hun kaver og ordner for å få den til å sitte godt i den. Eller??
Gammel 14-12-2008, 20:49   #2
Sun
Supermedlem

Sun sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Rogaland
Meldinger: 892
Sun har en strålende fremtid.Sun har en strålende fremtid.Sun har en strålende fremtid.Sun har en strålende fremtid.Sun har en strålende fremtid.Sun har en strålende fremtid.Sun har en strålende fremtid.Sun har en strålende fremtid.Sun har en strålende fremtid.Sun har en strålende fremtid.Sun har en strålende fremtid.
Sv: Vanling fatboy til barn?

Hva med en HappyCat eller FatCat som jeg også har sett den kalt:
TINY

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Den har en litt nettere størrelse (to forskjellige) og fasong for barn. Jeg har akkurat kjøpt en slik til eldstemann, men jeg vurderer fatboy på "loftstuen" vår.

Sist endret av Sun; 14-12-2008 kl 20:52.
Sun er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-12-2008, 22:35   #3
Supermedlem

Medlem siden: Jun 2007
Meldinger: 903
Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.Lillemor_med_to har en strålende fremtid.
Sv: Vanling fatboy til barn?

ja har vurdert den også da, men da må jeg bestille på nettet og det er litt pes :/ og da blir den også dyrere!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:10.