Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 09-03-2009, 08:14   #1
Supermedlem

Blenda sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 1,358
MP Rating: 0% (0)
Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.
vårsko til 1åring...

er det nøye med merke når det gjelder 1.skoen? tenker på hva som er best.. Er ponny og skofus like greie som 1.sko som ecco???
Blenda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-03-2009, 09:12   #2
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 19,856
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: vårsko til 1åring...

Fasongen på skoen har jo litt å si. Vet at mange opplever Ecco sine sko som smale. Poden har smal fot/ankel og lav vrist, og han passer Eccosko veldig godt.
Jeg vet hvertfall at Ponny sine vintersko er tyngre og stivere enn Ecco, i tillegg til at de har ganske rar fasong.
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-03-2009, 11:19   #3
Supermedlem

Blenda sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 1,358
Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.

har aldri kjøpt ponny.. hadde skofus som førstegangsko til eldstemann, var grei nok den tror jeg... men det er noen år siden nå. tror kanskje at skofus er hakket bedre enn ponny? Noen med erfaringer og som har prøvt begge merkene?
Blenda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-04-2009, 21:15   #4
Supermedlem

Brudulja sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 795
Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.

Gammel tråd dette, men jeg lurer jeg også. Har sett noen fine Ponny sko, men nå var det jo Ecco sko jeg egentlig var på jakt etter (men finner ikke de jeg har sett meg ut). Ingen som vet noe om kvaliteten?? De i butikken sier jo uansett at skoene er bra.
Gammel 03-04-2009, 22:09   #5
Supermedlem

Medlem siden: Sep 2007
Meldinger: 895
Rikke har et ubeskrivelig bra rykte.Rikke har et ubeskrivelig bra rykte.Rikke har et ubeskrivelig bra rykte.Rikke har et ubeskrivelig bra rykte.Rikke har et ubeskrivelig bra rykte.Rikke har et ubeskrivelig bra rykte.Rikke har et ubeskrivelig bra rykte.Rikke har et ubeskrivelig bra rykte.Rikke har et ubeskrivelig bra rykte.Rikke har et ubeskrivelig bra rykte.Rikke har et ubeskrivelig bra rykte.

Her i huset har mor skodilla, så vi har hatt både Ecco, Ponny og Skofus i de mindre størrelsene. Kan ikke si jeg har merket særlig forskjell på disse i de minste størrelsene (slites jo ikke like mye når de brukes av helt unge barn).

Etterhvert har vi hatt en del Merrell og Timberland til poden.
Gammel 03-04-2009, 22:27   #6
Supermedlem

Tiki sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Oslo
Meldinger: 1,249
Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.Tiki har en strålende fremtid.

Lillebror hadde et par Ponny førstegangssko, sånne i skinn med høy hælkappe. Satt godt på foten hans de. Var jo liskom snakk om 2-3 mnd. før han måtte ha nye sko pga. av sesongen-
Gammel 04-04-2009, 03:14   #7
Medlem

Mama Maria sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Sted: Porsgrunn
Meldinger: 75
Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.Mama Maria har mye å være stolt av.

Har ikke prøvd noen av dem. Kjøpte sko til dokka før hun begynte å gå, hun er lita og vi fant ikke så mange sko i de minste størrelsene. Det minste vi fant var str. 18
Kjøpte noen svenske (tror de er det, husker ikke hva de heter), av den gode gamle sorten; Hvite skinnsko med høy ankel. Dem lærte hun å gå i og bruker ennå (17 mnd = lita!).
Så små barn sliter jo ikke skoa, men det er viktig at de sitter godt på foten og er stødige. Tror ikke merket spiller så stor rolle.

Prøver å lime inn bilde av dem, men får det ikke til
Gammel 04-04-2009, 07:56   #8
Supermedlem

pandamor sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Meldinger: 1,174
pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.pandamor har en strålende fremtid.

Vi har hatt de første skoene i skomerket Bisgaard. De het Cocomma tidligere.
Gode skinnsko med en såle som går litt frem i forkant. Blir minimalt slitt, men det er vel egentlig ikke så viktig. Ellers har jeg kun erfaring med Ecco.

Tidl. abcde
pandamor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2009, 15:57   #9
Medlem

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 84
LøVe81 har mye å være stolt av.LøVe81 har mye å være stolt av.LøVe81 har mye å være stolt av.LøVe81 har mye å være stolt av.LøVe81 har mye å være stolt av.LøVe81 har mye å være stolt av.LøVe81 har mye å være stolt av.LøVe81 har mye å være stolt av.LøVe81 har mye å være stolt av.LøVe81 har mye å være stolt av.LøVe81 har mye å være stolt av.

Nå er det jo ikke de første skoene Lillebror har siden han har vintersko nå, men jeg har kjøpt sko fra pediped. De virker supre, myke og fleksible og lette. Og så er de å få i så utrolig mange fine modeller! (jeg kjøpte selvsagt den varianten med gummisole, ikke skinnsole, tror de heter pediped flex)
LøVe81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 04-04-2009, 22:47   #10
Supermedlem

Brudulja sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Meldinger: 795
Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.Brudulja har en strålende fremtid.

Jeg endte opp med Ecco likevel jeg da. Syns de virket mye mer behagelige enn Ponny skoene. Og forskjellen på 400 og 550 er jo ikke såå stor.

Har bare sett Bisgaard og Pediped eller hva de nå heter på nett jeg da, syns det er litt vanskelig med tanke på str, og så vet man jo aldri hva som passer akkurat ditt barns fot (høy/lav vrist feks)
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:47.