Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-10-2008, 11:39   #1
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen, sånn ca ;)
Meldinger: 1,788
MP Rating: 0% (0)
Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.
Viking VS Sparkjøp..

Har alltid kjøpt viking sine cheroxer som skal tåle ned til -20 grader, men nå har jeg hørt flere som har kjøpt på sparkjøp til bare 100 lappen - og de skal være like gode?

Noen som har erfaring med disse?
Gammel 11-10-2008, 11:43   #2
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 18,874
MP Rating: 100% (4)
Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Viking VS Sparkjøp..

Jeg har vel egentlig troen på at alle vanntette vinterstøvler av den typen er like gode/dårlige, og så har man Viking Thermo som er noen hakk bedre.

Og selv om de ikke blir ødelagt av 20 minusgrader, så er de jo ikke brukbare i så lave temperaturer, så det har vel egentlig ikke så mye å si?
Reinhold Niebuhr

Hjertemamma med hjertebarnet'05 Støtt LHL!

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2008, 13:10   #3
Veteranmedlem

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Sted: Vestlandet
Meldinger: 3,326
SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

VIKING sine puster jo.. vanlige cherrox blir man jo bare klam og kald av..

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2008, 13:27   #4
Seniormedlem

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen, sånn ca ;)
Meldinger: 1,788
Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.Siljemamsen har en strålende fremtid.

Men disse var visst av isopor? Ikke som vanlige cheroxer..
Gammel 11-10-2008, 14:27   #5
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.Niobe har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av SpetakkelRandi Vis post
VIKING sine puster jo.. vanlige cherrox blir man jo bare klam og kald av..
Hverken Viking Cherrox eller Viking Thermo puster. Derimot er det luftbobler i plastmaterialet som Thermo er laget av. Det er derfor de er lettere og isolerer bedre. At de puster er derimot feil.
Reinhold Niebuhr

Niobe er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2008, 14:28   #6
Veteranmedlem

SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.SpetakkelRandi har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Niobe Vis post
Hverken Viking Cherrox eller Viking Thermo puster. Derimot er det luftbobler i plastmaterialet som Thermo er laget av. Det er derfor de er lettere og isolerer bedre. At de puster er derimot feil.
så merkelig. Viking thermo er de jeg har kjøpt 3 år på rad nå pga butikkene forteller folk dette.. da driver butikkene her i bergen og feilinformerer folk.. flere år på rad..

"Det du tror om meg, slik du er mot meg, hvordan du ser på meg, hva du gjør mot meg, slik blir jeg."
SpetakkelRandi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-10-2008, 14:31   #7
Veteranmedlem

btw så har jeg faktisk alltid syns det var litt merkelig med en så tett støvvel som kan puste..

Gammel 11-10-2008, 14:32   #8
Æresmedlem

Niobe sin avatar

-----
Reinhold Niebuhr

Sist endret av Niobe; 11-10-2008 kl 14:44.
Gammel 11-10-2008, 14:33   #9
Æresmedlem

Niobe sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av SpetakkelRandi Vis post
så merkelig. Viking thermo er de jeg har kjøpt 3 år på rad nå pga butikkene forteller folk dette.. da driver butikkene her i bergen og feilinformerer folk.. flere år på rad..
Det ville ikke være første gangen butikker gjør det.

Jeg er rimelig sikkert på at Viking Footwear selv ville reklamert med at Thermo var pustende, om de faktisk var det. Jeg har hørt andre også som misforstår dette med luftbobler i plastmaterialet med at skoen puster.

Fra katalogen:
Sitat:
Viking Thermo
Andre generasjons “Cherrox”. Laget i et materiale som heter polyuretan.
Støvlene er svært myke, fleksible, lette og isolerende pga de utallige mikroskopiske
luftboblene i materialet. De stivner ikke i kulden i motsetning til støvler av PVC.
Reinhold Niebuhr

Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:25.