Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-04-2009, 17:51   #1
Medlem

Medlem siden: May 2006
Sted: Trondheim
Meldinger: 336
MP Rating: 0% (0)
Bambine er fantastisk mot andre.Bambine er fantastisk mot andre.Bambine er fantastisk mot andre.Bambine er fantastisk mot andre.Bambine er fantastisk mot andre.Bambine er fantastisk mot andre.Bambine er fantastisk mot andre.Bambine er fantastisk mot andre.Bambine er fantastisk mot andre.Bambine er fantastisk mot andre.Bambine er fantastisk mot andre.
Voksi Urban

Jeg kjøpte en voksi urban til snuppa i slutten av i fjor. I begynnelsen brukte vi babydelen, men i januar gikk vi over til den store delen. I går oppdaget jeg at glidelåsen var ødelagt, man kan få fikset den midlertidlig, men etter en liten stund blir den ødelagt igjen.

Har lest at mange her inne har hatt samme problemet, men det jeg lurer på er hvor jeg hendvender meg for å reklamere på den? Jeg kjøpte den på Refleks på Tiller (Trondheim), men nå er Refleks kjøpt opp (?) av Barnas Hus her i Trondheim. Skal jeg da ta kontakt med Barnas Hus å høre?

Lurer også på om de vil ha noen innvendinger på å få fikset posen siden jeg har tatt på et nytt hull selv, siden skritthullet ikke passer til vognen?

Stikkord
urban, voksi

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:12.