Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-04-2009, 17:41   #1
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,443
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
voksi urban- klage elelr ikke?

Jeg kjøpte en voksi urban rett etter jul og nå har begge glidelåshempene falt av (de du holder på når du trekker i glidelåsen) og så har den ene snoren på siden av posen røket. Er dette noe å klage på eller er dette bare noe jeg må regne med?
Gammel 04-04-2009, 17:46   #2
Juniormedlem

Mrs.SeaCaptain sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 45
MP Rating: 0% (0)
Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.
Sv: voksi urban- klage elelr ikke?

ja, bare klag i vei du, voksi urban har hatt mange barnesykdommer, og det er produsentene klar over, så du får ny med en gang.

les denne tråden:
http://forum.nybaktmamma.com/barnevo...-urban-604072/ (Ødelagt Voksi Urban..)
Gammel 04-04-2009, 17:57   #3
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,443
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.

Burde jeg klage til butikken eller til produsenten?
Gammel 04-04-2009, 18:01   #4
Juniormedlem

Mrs.SeaCaptain sin avatar

Medlem siden: May 2008
Meldinger: 45
Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.Mrs.SeaCaptain er som en lysfontene.

til butikken
Gammel 04-04-2009, 19:26   #5
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 1,105
Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.Rainer Maria har et ubeskrivelig bra rykte.

Akkurat det samme har skjedd her.
Rainer Maria er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:32.