Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Klær og utstyr

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 24-02-2006, 15:25   #1
Moderator

Zemoc sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Meldinger: 6,183
MP Rating: 100% (2)
Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.Zemoc har et ubeskrivelig bra rykte.
Voksipose

På vaskelappen som er festet på voksidyna står det "max ullfyll, medium ullfyll, min ullfyll", også skal det krysses av på hva som gjelder for den dyna lappen står på. Men er det noen her som vet hvilke fyll som er vanligst? Hvor kaldt er de forskjellige dynene beregnet for?
For verden er dere bare tre i mengden
For meg er dere alt
Zemoc er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2006, 18:21   #2
Seniormedlem

Miffy sin avatar

Medlem siden: Apr 2002
Sted: I hvitt rekkehus
Meldinger: 1,748
MP Rating: 0% (0)
Miffy har mye å være stolt av.Miffy har mye å være stolt av.Miffy har mye å være stolt av.Miffy har mye å være stolt av.Miffy har mye å være stolt av.Miffy har mye å være stolt av.Miffy har mye å være stolt av.Miffy har mye å være stolt av.Miffy har mye å være stolt av.Miffy har mye å være stolt av.Miffy har mye å være stolt av.
Sv: Voksipose

På lappen til min eldre voksipose står det (hvis jeg ikke husker feil):
Standard ulldyne
Vestlandsdyne
Thermodyne

Av de tre er det Standard ulldyne som er vanligst - ihvertfall her i Nord Norge. Det er mulig Vestlandsdyne er vanligere på Vestlandet?

Antar at Standard ulldyne tilsvarer medium ullfyll, Vestlandsdyne min ullfyll og Thermodyne max ullfyll?
Miffy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-02-2006, 22:11   #3
VIP-Medlem

Stikka74 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Meldinger: 5,549
MP Rating: 0% (0)
Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.Stikka74 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Voksipose

Min voksi fra 2003 kjøpt på Østlandet har standard ulldyne. Tror det er den som følger med voksi'n som standard.
Stikka74 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 11:16.