Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 14-01-2008, 19:59   #1
Medlem

LeneG sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Stjørdal
Meldinger: 262
MP Rating: 0% (0)
LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.LeneG har mye å være stolt av.
Bokklubben barn

Er du meldem av Bokklubben Barn?
Hvilken erfaring har du med bokklubben?
Får du meldemsblad og muligheter for å evt. avbestille på mail?
Hva koster som regel månedsbøkene?
Gammel 14-01-2008, 20:54   #2
Medlem

malein sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Meldinger: 293
malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.malein har mye å være stolt av.
Sv: Bokklubben barn

Nå avbestiller jeg som regel hovedbøkene, men man får medlemstilbudet på mail, og avbestiller på nettet, enkelt og greit. Veldig fornøyd med klubben. Mange gode tilbud og gratis frakt på alt.
malein er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-01-2008, 21:10   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Jan 2003
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,888
Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.Dimples har en strålende fremtid.

Har så langt bare gode erfaringer med de. Får mail om ny hovedbok og kan avbestille den på nettet. Prisene for hovedboka varierer litt på hvilken bok det er. Du kan selv velge om du vil ha medlemsblad eller på mail. Foretrekker mail her siden jeg lett glemmer å avbestille hvis vi kun får det i posten
Gammel 05-05-2009, 07:19   #4
Supermedlem

Malagi sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Meldinger: 576
Malagi har en strålende fremtid.Malagi har en strålende fremtid.Malagi har en strålende fremtid.Malagi har en strålende fremtid.Malagi har en strålende fremtid.Malagi har en strålende fremtid.Malagi har en strålende fremtid.Malagi har en strålende fremtid.Malagi har en strålende fremtid.Malagi har en strålende fremtid.Malagi har en strålende fremtid.

Noen som har erfaringer med disse per i dag?
Meldte inn jenta mi og fikk den såkalte velkomstpakken for halvannen uke siden. Skulle være høydemåler, tre morsomme klesknagger og tre bøker. Fikk høydemåler og en eneste bok! Og ikke ett ord i forklaring, men det jeg har bestilt som jeg skulle betale for, DET har de klart å sende

Har jeg rotet meg borti en totalt useriøs klubb? Irriterende å sende tilbake også, koster 129,- allerede i porto. Noe som var greit om jeg hadde fått det jeg skulle...men har ikke lyst til å betale returporto i tillegg og så sitte her kunn med kostnader. Men om jeg beholder, så må jeg drive å avbestille bøker i ett helt år fremover
Gammel 05-05-2009, 09:31   #5
Medlem

Medlem siden: Jan 2008
Meldinger: 258
mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.mariaca har en strålende fremtid.

Har også opplevd og ikke få hele pakken på en gang, men da har det blitt ettersendt. Uansett, irriterende at de ikke kan gi beskjed. Jeg fikk heller ingen informasjon om at det ville komme senere - så jeg kontaktet de.

Ellers har jeg gode erfaringer med klubben - og ikke noe annet å utsette på de

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 08:19.