Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lek, stimulering og oppdragelse
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 01-10-2008, 10:00   #1
Medlem

Medlem siden: Jun 2006
Sted: rogaland
Meldinger: 357
MP Rating: 100% (1)
Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.
dukkehusmøblene i bokklubbene.no

Noen som har disse?

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Det jeg lurer på er om disse er på samme størrelse som lundby-dukkehusmøblene.

Jeg har et dukkehus som min pappa lagde til meg da jeg var liten. Det minner om Lundbydukkehuset i fasong og størrelse.
Jeg synes det blir litt dyrt med Lundby, dessuten blitt det litt mer "unikt" med andre møbler. -og disse synes jeg var festlige.
(Har dessuten meldt meg innn i bokklubb og fått dette gavekortet som jeg må bruke til noe)

Men så var det om de passer da, til huset jeg har. Dessuten så må jeg også finne dukker som passer (Lundby-dukker?)

Hadde blitt en fin julkalender til jenta mi. Litt dukkehusmøbler ol. i pakkene

Dersom noen kan gi meg tips om disse møblene hadde jeg blitt veldig takknemlig

Ellers så blir jegtakknemlig dersom noen vet om andre dukkehusmøbler.
Har vel bare sett lundy + noen i tre uten farge, litt enkle.
Gammel 01-10-2008, 13:52   #2
Veteranmedlem

charlie sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 4,126
MP Rating: 0% (0)
charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: dukkehusmøblene i bokklubbene.no

jeg har ikke dette dukkehuset, og har ikke sett det "live" .

men vet noen som fikk det, og de måtte gå over hele greia med limpistol fordi det datt fra hverandre (men etter det var det greit). vet ikke om de var uheldige, da.

sikkert noen her inne som kan bidra!!

Charlie & Prinsessen, født 02.06.2003 og Tingeling, født 02.11.2006

Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Alfacharlie
charlie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 13:57   #3
Veteranmedlem

charlie sin avatar

Medlem siden: Feb 2003
Sted: Østlandet
Meldinger: 4,126
charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.charlie har et ubeskrivelig bra rykte.

de har også dukkehusmøbler her:

http://www.sprell.no/index.asp?side=produkter&cid=187

og her:

http://www.riktigeleker.no/default.a...=searchproduct

og her:

http://www.plymshop.no/ItemDetails.a...c73d98ad11c918

få også med deg denne danske spesialsiden:

http://www.dukkehussiden.dk/

Charlie & Prinsessen, født 02.06.2003 og Tingeling, født 02.11.2006

Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Alfacharlie
charlie er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2008, 17:15   #4
Medlem

Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.Izzy har mye å være stolt av.

Takk for svar
-og limpistoltips

Kjekke møbler på de linkene også. Trenger uansett litt mer dersom jeg går bokklubb-møblene.

Men det var størrelsen da.. Kan jo sende en mail og spørre.

Tusen takk nok en gang

Sist endret av Izzy; 01-10-2008 kl 17:18.
Izzy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2008, 09:47   #5
Supermedlem

Finella sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Stjørdal
Meldinger: 560
Finella har en strålende fremtid.Finella har en strålende fremtid.Finella har en strålende fremtid.Finella har en strålende fremtid.Finella har en strålende fremtid.Finella har en strålende fremtid.Finella har en strålende fremtid.Finella har en strålende fremtid.Finella har en strålende fremtid.Finella har en strålende fremtid.Finella har en strålende fremtid.

Hei.
Jeg har både huset og møblene, og er veldig fornøyd med det. Noen ting har blitt litt ødelagt (skapdør etc.), men det har jo litt med hvem som leker også. Falt helt for de spreke fargene jeg da .

Er desverre på jobb akkurat nå, så jeg får ikke tatt mål, men jeg kan prøve å huske det når jeg kommer hjem. Kjøpte en dukkefamilie på en nettside, men jeg husker ikke hvor (har vært innom noen nettbutikker... ). Skal prøve å huske hvor det var, for de passa i størrelse.

Ane født 17.04.07, Runa-03 Even-01
Ane`s fotogalleri
Finella er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-10-2008, 12:47   #6
Medlem

Takk for du tar deg bryet med å svare meg Finella.
Synes også fargene var spreke.

Gammel 03-10-2008, 00:13   #7
Supermedlem

Finella sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Stjørdal
Meldinger: 560
Finella har en strålende fremtid.Finella har en strålende fremtid.Finella har en strålende fremtid.Finella har en strålende fremtid.Finella har en strålende fremtid.Finella har en strålende fremtid.Finella har en strålende fremtid.Finella har en strålende fremtid.Finella har en strålende fremtid.Finella har en strålende fremtid.Finella har en strålende fremtid.

Tja - hva skal jeg måle da tro?
* Kjøleskapet er nesten 15cm høyt, 7,5cm bredt og 5,3cm dypt
* Dobbeltsenga er 12cm bred og 13cm lang
* Køyesenga er 12cm høy, 7,5cm bred og 12,5cm lang
* Sofaen er 13cm bred og 6cm dyp

Plukket bare ut noen ting jeg sånn at du vet ca hvor høyt det høyeste er f.eks. Garderobeskapet er ca. like høyt som kjøleskapet.

Har også supplert med noen baderom- og barneromsmøbler (med baby, det var populært) fra den samme nettbutikken som jeg kjøpte dukkene. Skal si i fra hvis jeg husker hvor ;-).

De voksne dukkene er ca 11cm høye og barna er 8-9cm høye.

Håper dette hjelper det litt, bare spør om det er noe annet du vil måle.

Ane født 17.04.07, Runa-03 Even-01
Ane`s fotogalleri
Finella er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-10-2008, 08:45   #8
VIP-Medlem

Tuppesjura sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
Sted: I eget hus!
Meldinger: 5,975
MP Rating: 100% (2)
Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.Tuppesjura har et ubeskrivelig bra rykte.

Ellos har også en del dukkehusmøbler. Tror det er Lundby da, men kan jo hende at de er billigere enn i butikken likevel...
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 07:14.