|
 |
18-04-2008, 20:44
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Jørpeland- Rogaland
Meldinger: 2,695
|
Hvor tidlig tar dere med ungene på tivoli??
Hanna er to år nå, og her er det tivoli i helga, så jeg lurer litt på å ta henne med i morgen, å kanskje være med henne på noen karuseller. Tror hun vil like det, men er ikke sikker om hun foreløpig kan føle det er for voldsomt.
Så jeg lurer på.... når har dere andre tatt med ungene på tivoli for første gang??
|
18-04-2008, 20:52
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Dec 2003
Sted: Ås
Meldinger: 4,492
|
Sv: Hvor tidlig på Tivoli??
|
|
Mi Hanna er jo like gamal som di og ho var på tivoli forrige sommar. Vi var i sommarland der vi kunne ta karusellar og faktisk ei lita berg- og dalbane saman med henne. Ho strakte faktisk armane i lufta så det fekk ho raskt taket på 
Seinare på sommaren var vi på eit slikt lite omreisande tivoli, også der tok Hanna karusell, men ho sat da saman med Oda på 4 år.
18-04-2008, 20:56
|
|
Æresmedlem
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Rogaland
Meldinger: 20,009
|
|
|
Der er nok unger veldig forskjellige. Poden på 2,5 år liker ingenting som får fortere enn gangfart, så det er lite som frister ham på tivoli. Kompisen som er et halvt år yngre er langt tøffere.
|
|
18-04-2008, 20:57
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2006
Sted: Jørpeland- Rogaland
Meldinger: 2,695
|
|
|
Det er det jeg også er redd for, om hun skal begynne å gråte der oppi karusellen... Men tror d går bra, for hun liker fart og spenning... tror jeg
|
18-04-2008, 20:57
|
|
Medlem
Medlem siden: Jul 2007
Sted: Stjørdal
Meldinger: 262
|
|
|
Vi tok med tuppa vår på tivoli i fjor, da hun var 3 år. Hun ville ikke være med på noenting. Ville gjerne være med, helt til det kom til stykket, da skulle hun ikke lenger. Ville gjerne sitte på karusellen da den stod i ro, men ikke når den gikk.
Men barn er jo forskjellige. Noen 2-åringer synes det nok er kjempearti å være med på de karusellene de kan være med på.
Håper hun synes det er arti og koser seg med det. (",)
|
|
|
18-04-2008, 21:16
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Sep 2005
Sted: Bergen
Meldinger: 1,660
|
|
|
Vi var i Tivoli i København i fjor sommer, da poden var 1,5 år. Vi tok et par karuseller/pariserhjul med ham som han likte, men hadde nok ikke dratt dit kun pga. han. (Vi voksne koste oss nok mer for å si det slik...  )
|
18-04-2008, 21:25
|
|
VIP-Medlem
Medlem siden: Nov 2004
Meldinger: 5,346
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av roxette
Det er det jeg også er redd for, om hun skal begynne å gråte der oppi karusellen... Men tror d går bra, for hun liker fart og spenning... tror jeg 
|
Ja, om hun ikke sitter alene er det jo ikke like farlig som om hun blir lei seg helt alene oppe i lufta f.eks. Eva Sofie er ei skikkelig tøffa som liker fart og spenning hun og, men det var ikke noe for henne (enda) (tror ikke hun skjønte det at vi var på en bane, gråt når hun så pappaen, og så stoppet vi ikke f.eks. Eller når karusellen på siden av; en slik edderkpp karusell, kom mot oss i full fart. Forståelig det, men jeg som vokser skjønner jo at den ikke treffer oss..).
Men mye annet som er morsomt da, trekke i snor for å få bamse osv..
|
|
|
18-04-2008, 21:56
|
|
Veteranmedlem
Medlem siden: Dec 2004
Sted: Oslo
Meldinger: 4,617
|
|
|
Det er kjempestor forskjell på barn. Snuppa var 2,5 første gang vi tok henne med på Tusenfryd. Hun elsket det og turte ALT. Selv mange av de tingene jeg ikke fikk lov til fordi jeg var gravid. Hun ble bare begrenset av høyden sin, ikke hva hun turte.
Men så så jeg jo at det var mange barn som ikke hadde det like morsomt med foreldre som presset dem litt for mye.
Du kjenner ditt eget barn. Men det kan altså være mye gøy for en 2-åring på tivoli.
|
 |
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 12:52.
|