Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lover, regler og rettigheter

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-06-2009, 08:26   #1
Supermedlem

Biboee sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Sted: Rogaland
Meldinger: 408
MP Rating: 0% (0)
Biboee har mye å være stolt av.Biboee har mye å være stolt av.Biboee har mye å være stolt av.Biboee har mye å være stolt av.Biboee har mye å være stolt av.Biboee har mye å være stolt av.Biboee har mye å være stolt av.Biboee har mye å være stolt av.Biboee har mye å være stolt av.Biboee har mye å være stolt av.Biboee har mye å være stolt av.
Question Fedrekvoten

Ok. Barnet kommer i slutten av 2009.

Første gang jeg skal til med å fylle ut desse permisjonspapira. Og mannen skal jo ta ut fedrekvoten. Men kan han dele den opp å ta 3 uker i 2010 og 3 uker i 2011? Og må jeg jobbe når han tar ut fedrekvoten eller åssen virker det? Eller kan jeg feks avvikle ferie o.l?

Er det ellers noe jeg må huske på når jeg fyller ut dette? Ser jeg må ha kopi av helsekortet med termin og av begge sin lønnslapp.

Blir veldig takknemlig om noenkan hjelpe, hater å vente på kø i tlf til NAV og liker ikke å sitte der å mase heller og de tror jeg ikke forstår noen ting Men synes verkelig desse papira er litt vanskelige å fylle ut jeg.

Biboee er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 17:21.