Vi kjøpte en Teutonia Mistral S i februar 2006.. Har vært kjempefornøyd, men for tre mnd siden røk bremsen og vi dro til Happyland på Svinesund hvor vognen var kjøpt.. Bremsen skulle de ordne, men de måtte bestille helt ny bremsedel (de av dere som kjenner til denne vognen vet jo at den har en sånn type håndbrems på siden)..
Vi vet at Teutonia har utvidet reklamasjonen fra 2 år til 3 år, så vi har enda garanti på vognen..
Men nå er vi snart ferdig med august og vi har enda ikke fått ny brems..Har ringt Happyland utallige ganger og får hele tiden beskjed om å ringe tilbake i morra for han som har bestilt denne delen er på ferie/har sluttet (hørte vi engang), var nok en gang på ferie osv.. de andre i butikken finner orderen, men ingen deler
Jeg er nå mektig irritert av å ha en vogn uten brems og kunne tenke meg å heve kjøpet og ta meg ut en ny vogn.. Men så finner vi jo selvsagt ikke kvitteringen

Men har de i sitt system en oversikt over kjøp såpass tilbake i tid?? Hva kan vi gjøre??
Har forsøkt å søke oss tilbake i nettbanken, men kommer bare tilbake til august 2006 -dessuten tror jeg vi kjøpte vognen med et kredittkort.. Kan vi på noen måte få frem noe bevis på at vognen er kjøpt der???
Noen som vet??