Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lover, regler og rettigheter

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-05-2009, 18:47   #1
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 2,073
MP Rating: 0% (0)
Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.
Innkjøring av to barn i bhg - hvor mange dager fri?

Storebror skal bytte barnehage og lillesøster skal begynne for første gang. Har man da krav på dobbelt med fridager i forbindelse med innkjøring? Pappaen og jeg bor sammen.

Skal på møte med sjefen i morgen og diskutere når jeg skal ha ferie og innkjøring så det er greit å vite hva jeg har krav på. (Ikke alltid ledere vet dette...)
Gammel 19-05-2009, 19:04   #2
Veteranmedlem

Ariadne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Sted: Fredrikstad
Meldinger: 3,519
Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.Ariadne har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Innkjøring av to barn i bhg - hvor mange dager fri?

Totalt tre dager (samme hvor mange barn) pr år. Men det er opp til arbeidgiver om du får med lønn.

Besøk gjerne Min hobby krok og si hva du syns
Ariadne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2009, 20:44   #3
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 2,073
Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.Simane har en strålende fremtid.

Ok, takk for svar! Det er med lønn.

En nabo mente at jeg hadde krav på dobbelt opp når det var to barn.

Sist endret av Simane; 20-05-2009 kl 10:22.
Simane er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2009, 05:09   #4
Veteranmedlem

Ritamor sin avatar

Medlem siden: Nov 2002
Sted: Finnmark
Meldinger: 4,487
Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.Ritamor har et ubeskrivelig bra rykte.

Det kommer vel litt ann på hvor man jobber.
Jeg som jobber i kommunen har 3 dager med lønn, min kjære som jobber i det private har kun 1 dag med lønn...
Gammel 20-05-2009, 08:18   #5
Medlem

Givenchy sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Tromsø
Meldinger: 343
Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.Givenchy har en strålende fremtid.

Jeg jobber også i det private, og har ikke rett på noen dager. Jeg må ta ferie når vi skal ha tilvenning.
april 2007
Givenchy er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-05-2009, 10:26   #6
Seniormedlem

marie_83 sin avatar

Medlem siden: May 2005
Sted: i et stort hus
Meldinger: 2,813
marie_83 har et ubeskrivelig bra rykte.marie_83 har et ubeskrivelig bra rykte.marie_83 har et ubeskrivelig bra rykte.marie_83 har et ubeskrivelig bra rykte.marie_83 har et ubeskrivelig bra rykte.marie_83 har et ubeskrivelig bra rykte.marie_83 har et ubeskrivelig bra rykte.marie_83 har et ubeskrivelig bra rykte.marie_83 har et ubeskrivelig bra rykte.marie_83 har et ubeskrivelig bra rykte.marie_83 har et ubeskrivelig bra rykte.

du og mannen har krav på 3 dager hver

Sitat:
Opprinnelig postet av Givenchy Vis post
Jeg jobber også i det private, og har ikke rett på noen dager. Jeg må ta ferie når vi skal ha tilvenning.
alle har rett på velferdspermisjon uten lønn til sånne ting som feks tillvenning i bhg.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:44.