Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Diskusjoner > Lover, regler og rettigheter

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 20-02-2009, 13:24   #1
Juniormedlem

Medlem siden: Aug 2007
Meldinger: 33
MP Rating: 0% (0)
Elna er som en lysfontene.Elna er som en lysfontene.Elna er som en lysfontene.Elna er som en lysfontene.Elna er som en lysfontene.Elna er som en lysfontene.Elna er som en lysfontene.Elna er som en lysfontene.Elna er som en lysfontene.Elna er som en lysfontene.Elna er som en lysfontene.
Selvstendig næringsdrivende...

Jeg er ansatt 80% i en bedrift, og er i tillegg registrert som selvt. næringsdrivende fordi vi driver en liten gård i tillegg.
Jeg gikk ut i permisjon i april 08, og i løpet av 08 har vi hatt litt inntekt på gården. Jeg kommer ikke til å bli lignet med noe overskudd fordi vi har hatt mer utgifter enn inntekter.
Noen som vet om dette har noe betydning i forhold til foreldrepengene jeg får?
Jeg har jo ikke vært i permisjon hele året, og i en sånn drift kommer det inn penger i hytt og vær...
Elna er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-03-2009, 14:44   #2
Supermedlem

Leah sin avatar

Medlem siden: Oct 2002
Sted: Akershus
Meldinger: 988
Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.Leah har en strålende fremtid.
Sv: Selvstendig næringsdrivende...

Dette skulle jeg gjerne visst også..
Gammel 31-03-2009, 22:36   #3
Supermedlem

Væren75 sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 683
Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.Væren75 har mye å være stolt av.
Sv: Selvstendig næringsdrivende...

Tror bare at det er penger som er utbetalt som lønn som kan være grunnlag for foreldrepenger , dvs at dersom det ikke er betalt arbeidsgiveravgift på de pengene dere eventuelt har tatt ut , så er de ikke med i foreldrepengegrunnlaget ditt .

Sist endret av Væren75; 31-03-2009 kl 22:43.
Væren75 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:40.