Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Vis resultat: Kva liker de best av antisklisokkar eller vanlege?
Antiskli 10 90.91%
Vanlege 1 9.09%
Velgere: 11. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 05-04-2008, 09:52   #1
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Antisklisokkar eller vanlege?

Kva synest de er best? Torje har fått sitt første par sko, og i dei liker eg best vanlege sokkar. I ullsokkar er det greitt med antiskli, for dei er så glatte, men i bomull er det eitt feitt.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-04-2008, 09:59   #2
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 536
MP Rating: 0% (0)
Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.
Sv: Antisklisokkar eller vanlege?

Vi har laminatgulv, så han bruker antiskli for det meste, hvis han ikke må ha ullsokker...
Gammel 05-04-2008, 10:33   #3
Supermedlem

ceanna sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 689
MP Rating: 100% (1)
ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.

Vi bruker stort sett Trysilsokker med antiskli eller Ulvangsokker med antiskli.
Gammel 05-04-2008, 13:34   #4
Supermedlem

chris sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 856
chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.

Vi bruker mest antisklie sokker inne siden vi har parkettgulv over hele huset. I skoene foretrekker jeg vanlige sokker.
Gammel 05-04-2008, 14:17   #5
Supermedlem

jpht sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Ski
Meldinger: 1,068
jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.

Det er ikke lurt å ha antiskli sokker nedi sko/ støvler det blir mye klammere enn med sokker uten. Inne bruker vi skinntøfler eller sokker med antiskli som jeg kommer til å ta av når det skal sko på føttene.
Gammel 05-04-2008, 14:50   #6
Supermedlem

Ariana sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 1,044
Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi bruker skinntøffler eller ullvang med antiskli/ eller sokker med antiskli inne og vanlige sokker/ullsokker i sko.
Ariana er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-04-2008, 16:35   #7
Supermedlem

Ragdoll sin avatar

Sted: Trondheim
Meldinger: 1,103
Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.

Her går det på antiskli. Skulle egentlig hatt det selv også I sko, har hun som regel litt tynnere vanlige sokker. Hvis hun ikke har på seg utesnøskoene sine, da er det ullabber.

2. Mai-09
Galleri
Ragdoll er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-04-2008, 19:14   #8
Medlem

Meldinger: 191
safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.safiria er fantastisk mot andre.

Her er det stortsett Ulvang med antiskli som brukes.. Og har ikke begynt bruke sko enda, så takk for tips om ikke antiskli i dem.
Gammel 05-04-2008, 21:58   #9
Supermedlem

ingbing-mor sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Nesodden
Meldinger: 1,423
ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi bruker skinntøfler og ulvangsokker med antiskli inne. Vi har ikke begynt å bruke sko enda, men det er utelukket med antiskli i sko når tiden er inne for det. Det er sterkt anbefalt å ikke bruke antiskli i sko, ikke bare blir det klamt, men foten sitter fast og dette kan igjen forårsake feilstilling i bena og feil gangsett. Jeg er det jeg kan kalle fanatisk med sånne ting, fordi jeg selv har slitt med mine føtter.
you’re right.”
ingbing-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 06-04-2008, 22:28   #10
Supermedlem

jpht sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Ski
Meldinger: 1,068
jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av ingbing-mor Vis post
Vi bruker skinntøfler og ulvangsokker med antiskli inne. Vi har ikke begynt å bruke sko enda, men det er utelukket med antiskli i sko når tiden er inne for det. Det er sterkt anbefalt å ikke bruke antiskli i sko, ikke bare blir det klamt, men foten sitter fast og dette kan igjen forårsake feilstilling i bena og feil gangsett. Jeg er det jeg kan kalle fanatisk med sånne ting, fordi jeg selv har slitt med mine føtter.
Oj, ja selvfølgelig gjør de det. det tenkte ikke jeg på akkurat når jeg skrev.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:29.