Har inntrykk av at mange av dere har begynt på denne pillen. Det har jeg også, er nå inne i den tredje uken.
Hvordan tar dere pilla? Som en p-pille eller en minipille?
Er dere fornøyde med denne pilla?
Må helt ærlig si at jeg har lest litt om den rundt om på nettet, og at jeg av den grunn har blitt en smule skeptisk. Syns det virker som om maange blir plaget med blødninger og at det er mange som blir gravide på den...
Har dere fått blødninger? Jeg hadde ikke fått mens tilbake etter fødselen, men jeg fikk en kraftig blødning som varte hele den andre uka på piller, 7 dager.
I tillegg så har jeg fått noen bivirkninger, bl.a kviseutbrudd... Men det er vanlig for meg når jeg starter med piller, og de kommer og går i perioder.
W fikk også et kviseutbrudd med en gang jeg startet på de, men det har nå gått over hos han.
Når jeg leste pakningsvedlegget måtte jeg le når det sto at man kunne bli plaget med kontaktlinser. Skjønte liksom ikke helt hvordan man kunne bli plaget med de. Men det har altså jeg blitt nå. Føler meg liksom så tørr på øya at de til tider er ubehagelige å ha på...
Til sist er jeg blitt plaget med hjertebank siden jeg startet på pillene. Av og til er det så kraftig at jeg faktisk blir litt nervøs, men som oftest er det bare plagsomt.
Har dere fått noen bivirkninger?
Jeg har tenkt tanken på å slutte med pillene og få satt inn spiral. Men får ikke satt inn spiral her før 12 uker etter fødsel, så inntil da gir jeg pillene en sjanse og håper at bivirkningene går over. Om de gjør det, eller bare blir mildere, fortsetter jeg nok på pillene, tror jeg