Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 02-04-2008, 22:58   #1
Supermedlem

chris sin avatar

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 856
MP Rating: 0% (0)
chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.
Da skal jeg snart under kniven..

og få operert høyre skulder. Jeg har slitt med denne armen siden oktober 07 når jeg var alene med jentene i 10 uker, og jeg gleder meg til utsiktene om en bedring snart.
Gjennomgikk samme operasjon for 3 år siden, og jeg gruer meg fælt. Men ser veldig frem til å slippe alle smertene.
Gammel 03-04-2008, 09:22   #2
Supermedlem

Ragdoll sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,103
Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.
Sv: Da skal jeg snart under kniven..

Masse masse lykke til fra oss!

2. Mai-09
Galleri
Ragdoll er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-04-2008, 11:08   #3
Supermedlem

Ariana sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 1,044
Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.Ariana har et ubeskrivelig bra rykte.

Lykke til, skal nok bli godt å slippe smertene ja!!
Ariana er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-04-2008, 20:38   #4
Supermedlem

severini sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Telemark
Meldinger: 1,088
severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.severini har en strålende fremtid.

Skjønner godt du gruer for operasjonen, men alt blir nok mye bedre etterpå. Lykke til. Håper at du slipper mer problemer med armene dine etter dette.
Gammel 03-04-2008, 21:18   #5
Supermedlem

tigi sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nesodden
Meldinger: 669
tigi har en strålende fremtid.tigi har en strålende fremtid.tigi har en strålende fremtid.tigi har en strålende fremtid.tigi har en strålende fremtid.tigi har en strålende fremtid.tigi har en strålende fremtid.tigi har en strålende fremtid.tigi har en strålende fremtid.tigi har en strålende fremtid.tigi har en strålende fremtid.

masse masse lykke til og god bedring!!!!!

Leon f. 27.05.o7

er underveis

oss 06.06.09
tigi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-04-2008, 21:24   #6
Supermedlem

Sahina sin avatar

Meldinger: 1,061
Sahina har en strålende fremtid.Sahina har en strålende fremtid.Sahina har en strålende fremtid.Sahina har en strålende fremtid.Sahina har en strålende fremtid.Sahina har en strålende fremtid.Sahina har en strålende fremtid.Sahina har en strålende fremtid.Sahina har en strålende fremtid.Sahina har en strålende fremtid.Sahina har en strålende fremtid.

Lykke til med operasjonen! Håper det blir siste gangen, og at du blir helt bra!

Lykkelig er den
som kan glede seg over sine barn.
Thomas Fuller
Sahina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-04-2008, 22:17   #7
Supermedlem

chris sin avatar

Meldinger: 856
chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.chris har en strålende fremtid.

Tusen takk for gode ønsker jenter. Gruer meg til selve dagen men gleder meg til armen er frisk og til å slippe alle begrensingene denne armen gir.
Gammel 04-04-2008, 09:57   #8
Medlem

Meldinger: 374
summerbride er fantastisk mot andre.summerbride er fantastisk mot andre.summerbride er fantastisk mot andre.summerbride er fantastisk mot andre.summerbride er fantastisk mot andre.summerbride er fantastisk mot andre.summerbride er fantastisk mot andre.summerbride er fantastisk mot andre.summerbride er fantastisk mot andre.summerbride er fantastisk mot andre.summerbride er fantastisk mot andre.

Lykke til!
Gammel 04-04-2008, 21:52   #9
Supermedlem

ingbing-mor sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Nesodden
Meldinger: 1,423
ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.ingbing-mor har et ubeskrivelig bra rykte.

Masse lykke til snuppa, det skal nok bli bra for deg å få orden på den armen din nå
you’re right.”
ingbing-mor er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:30.