Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 03-08-2006, 17:21   #1
Supermedlem

Terra sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Stavanger
Meldinger: 1,141
MP Rating: 0% (0)
Terra har en strålende fremtid.Terra har en strålende fremtid.Terra har en strålende fremtid.Terra har en strålende fremtid.Terra har en strålende fremtid.Terra har en strålende fremtid.Terra har en strålende fremtid.Terra har en strålende fremtid.Terra har en strålende fremtid.Terra har en strålende fremtid.Terra har en strålende fremtid.
Er det bare mitt barn...

som ikke sover natten igjennom enda?
Jeg ser det er så mange av dere som legger barna kl 20-21 f.eks, og så sover de helt til morgen igjen i 07-08 tiden.

Jeg legger Aleksander noenlunde til samme tid hver kveld, sånn ca.21-21.30. Så sover han som regel til 02.30 før han vil ha mat, så sover han til 05.30 ca, spiser, og sover så til 08.30-09.00.
Når kan jeg egentlig forvente at han sover hele natta igjennom?

Det som er så merkelig er at når vi var på ferie på sørlandet i forrige uke, så sov han fra ca.21.30 til 06.00 hver natt.
Hvorfor gjør han ikke det her hjemme tro?

Jeg lengter etter en god natts søvn

Terra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2006, 17:29   #2
Seniormedlem

blondie06 sin avatar

Medlem siden: May 2006
Sted: Tau(nær stavanger..)
Meldinger: 2,748
blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.blondie06 har en strålende fremtid.
Sv: Er det bare mitt barn...

Annika sover heller ikke hele natten...

Somregel så er hun i pysjen,mett og god til klokka 20.00 å sovner til 20.30(hun pludrer litt sovner mister tutten vakner før hun sover skikkelig)
Så vil hun ha mat ca 05.00(noen ganger 04.00) og sover da til 07.00 eller muligens 07.30 for mer mat.Men da er det morning for hennes del.....selv om jeg fremdeles er stup trøtt..
Det hender vi sovner etter det men da sovner hun på brystet mitt etter en rap.

Men Terra vi får håpe vi slipper mensen når vi ennå har ett måltid på natta da...
Gammel 03-08-2006, 17:35   #3
Supermedlem

Vimse sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: I et hvitt rekkehus
Meldinger: 1,211
MP Rating: 100% (2)
Vimse har mye å være stolt av.Vimse har mye å være stolt av.Vimse har mye å være stolt av.Vimse har mye å være stolt av.Vimse har mye å være stolt av.Vimse har mye å være stolt av.Vimse har mye å være stolt av.Vimse har mye å være stolt av.Vimse har mye å være stolt av.Vimse har mye å være stolt av.Vimse har mye å være stolt av.

Terra, det er helt likt som hos oss! Slik var det med store J også, han sov gjennom hele natten først da han var 6 måneder.
Selv om jeg håper, så har jeg faktisk liten tro på at det skal bli en vane noe tidligere på lille O. (Han har sovet fra kl. 21 til kl. 6 to netter.)
Gammel 03-08-2006, 17:41   #4
Supermedlem

Medlem siden: Feb 2006
Sted: I et rødt hus
Meldinger: 819
MP Rating: 100% (2)
angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.angel82 har en strålende fremtid.

Terra vi har det helt likens,her kan det også variere veldig av og til spiser hun 2-3 ganger i løpet av natten,andre ganger bare 1...men hun sover ikke hele natten igjennom nei...
Gammel 03-08-2006, 17:56   #5
Seniormedlem

Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 2,283
Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.Simane har et ubeskrivelig bra rykte.

Lillegutt har kun en gang sovet natta igjennom. Vanlig rutine er at vi legger han ca kl 21.00-22.00 og så sover han til kl 03.00. Neste mating blir da kl 07.00.

Jeg ser frem til den natta jeg slipper å stå opp!!!
Gammel 03-08-2006, 19:25   #6
Æresmedlem

Athiqa sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: Sandnes
Meldinger: 13,739
Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.Athiqa har et ubeskrivelig bra rykte.

Kanskje det er noe mer sørlandet??
For vi var jo og spå sørlandet, og da hoppet hun over nattmaten som da var klokka 03, og sov helt til klokkan 6 før det var mat og soving igjen..

Med en gang vi kom hjem rykket vi helt tilbake til start, og Alva begynte å spise klokka 21, deretter klokka 24, så 04 og så om morgenen.

Etter en uke hjemme har det moderert seg litt til å være ;
Kveldspupp klokka 20.30
Første nattmat klokka 02.00
Og så kommer hun over i senga vår og spiser ved 6 tiden igjen.

Her er jeg igrunn bare glad for at hun vil ha mat om natta, iallefall en stund til, for hun er jo såpass liten og tynn.

Jonatan sov forøvrig ikke gjennom hele natta før han var 6 mnd gammel. Da fikk han pupp klokka 20 og sov til 07. Men vi var inne og ga ham tutten et par ganger hver natt den første uka.

Du må forrestn huske på at det ofte kan være forskjell mellom barn som får MME og MM, siden MM er så mye lettere fordøyelig.

Athiqa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2006, 19:43   #7
Veteranmedlem

Susanne sin avatar

Medlem siden: Feb 2002
Sted: Trondheim
Meldinger: 3,363
Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.Susanne har en strålende fremtid.

Det er veeeldig forskjellig når de sover hele natta!

Storesøster feks sov ikke hele natta igjennom før hun var over 2,5 år!
Gammel 03-08-2006, 19:54   #8
Medlem

Lili sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Nittedal
Meldinger: 202
Lili har en strålende fremtid.Lili har en strålende fremtid.Lili har en strålende fremtid.Lili har en strålende fremtid.Lili har en strålende fremtid.Lili har en strålende fremtid.Lili har en strålende fremtid.Lili har en strålende fremtid.Lili har en strålende fremtid.Lili har en strålende fremtid.Lili har en strålende fremtid.

Jakob legger seg stort sett ved 22-23 tiden og våkner igjen alt fra 04-06 for neste måltid. Så sover han et par timer igjen før han vil ha neste måltid. Da tar jeg han over i vår seng, og så sover vi gjerne en time til . Han får mme.
Jakob f:12.05.06 kl 01:02
Lili er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 03-08-2006, 20:25   #9
Seniormedlem

mammaK sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 1,797
mammaK har en strålende fremtid.mammaK har en strålende fremtid.mammaK har en strålende fremtid.mammaK har en strålende fremtid.mammaK har en strålende fremtid.mammaK har en strålende fremtid.mammaK har en strålende fremtid.mammaK har en strålende fremtid.mammaK har en strålende fremtid.mammaK har en strålende fremtid.mammaK har en strålende fremtid.

Lillegutten sover fra ca 21-22 og til 4-5 får han våkner, spiser, og sover videre til ca 7.
Gammel 03-08-2006, 20:37   #10
Supermedlem

Kizza85 sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 1,045
Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.Kizza85 har en strålende fremtid.

kanskje det har litt med at dere var på tur og mye farting. tror de fleste blir mer trøtte og slikt da. i såfall har mine væørt det men no er jeg ganske heldig. begge to sover fra åtte ni tiden til åtte tiden neste morgen. største mann sov også hele natten da han var mindre da vi fant ut at han hadde melkieintol og fikk ny spesial melk. håper ungen din finner ut snart at det er deilig å sove hele natten

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:09.