Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 08-09-2008, 09:03   #1
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 10
MP Rating: 0% (0)
Timo er som en uslipt juvél.Timo er som en uslipt juvél.Timo er som en uslipt juvél.Timo er som en uslipt juvél.Timo er som en uslipt juvél.Timo er som en uslipt juvél.Timo er som en uslipt juvél.Timo er som en uslipt juvél.Timo er som en uslipt juvél.Timo er som en uslipt juvél.Timo er som en uslipt juvél.
Hei!

Jeg er ny her! Ser det er dårlig med aktivitet her, men sier hei allikevel.
Jeg fikk gutt nr to i mai!
Timo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 08-09-2008, 17:44   #2
Supermedlem

Lille Rød sin avatar

Medlem siden: Oct 2003
Sted: Moss
Meldinger: 1,467
Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.Lille Rød har en strålende fremtid.
Sv: Hei!

Hei, hei!
Du får komme deg inn på det lukkede forumet

H 03
M 08
Lille Rød er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 21:16   #3
Juniormedlem

Medlem siden: Jul 2008
Meldinger: 10
Timo er som en uslipt juvél.Timo er som en uslipt juvél.Timo er som en uslipt juvél.Timo er som en uslipt juvél.Timo er som en uslipt juvél.Timo er som en uslipt juvél.Timo er som en uslipt juvél.Timo er som en uslipt juvél.Timo er som en uslipt juvél.Timo er som en uslipt juvél.Timo er som en uslipt juvél.

Hvor? Hvorfor er alle på et lukket forum og ikke her?
Timo er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 09-09-2008, 22:21   #4
Medlem

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: May 2008
Sted: Vestfold
Meldinger: 301
Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.Hønemor! har en strålende fremtid.

Se prikk
Gammel 12-09-2008, 22:20   #5
Supermedlem

Blenda sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 994
Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.Blenda har en strålende fremtid.

jeg synes faktisk det er veldig synd at man bruker det lukkede forumet, og ikke her jeg!!! hvorfor egentlig???????????
Blenda er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-09-2008, 22:06   #6
Supermedlem

Medlem siden: Aug 2003
Meldinger: 742
Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.Luuna er som en lysfontene.

Hvilket lukket forum? Jeg har vært inne her flere ganger, men det hender så lite at jeg ikke har hatt noen interesse av å være her. Men om alle er på et lukket forum, så er det kanskje ikke så rart at jeg ikke merker noen aktivitet.. Får jeg også være med der eller??
Gammel 12-10-2008, 23:11   #7
Juniormedlem

Medlem siden: Oct 2008
Meldinger: 1
mammatilverdensskjønneste er bare skikkelig grei.mammatilverdensskjønneste er bare skikkelig grei.mammatilverdensskjønneste er bare skikkelig grei.mammatilverdensskjønneste er bare skikkelig grei.mammatilverdensskjønneste er bare skikkelig grei.mammatilverdensskjønneste er bare skikkelig grei.mammatilverdensskjønneste er bare skikkelig grei.mammatilverdensskjønneste er bare skikkelig grei.mammatilverdensskjønneste er bare skikkelig grei.mammatilverdensskjønneste er bare skikkelig grei.mammatilverdensskjønneste er bare skikkelig grei.

Hei.

Jeg er ny på forumet her og ikke så orientert enda.
Jeg savner et forum hvor alle med smårollinger under et år kan samles og tenkte kanskje barselgruppe kunne være stedet for meg, men forstår at det er lukkede forumer her inne og.

Noen som vil tipse meg litt i hvordan finne forum hvor folk lurer på det samme som meg?
mammatilverdensskjønneste er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-10-2008, 11:01   #8
Medlem

Medlem siden: Aug 2008
Meldinger: 105
anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.anita791 har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av mammatilverdensskjønneste Vis post
Hei.

Jeg er ny på forumet her og ikke så orientert enda.
Jeg savner et forum hvor alle med smårollinger under et år kan samles og tenkte kanskje barselgruppe kunne være stedet for meg, men forstår at det er lukkede forumer her inne og.

Noen som vil tipse meg litt i hvordan finne forum hvor folk lurer på det samme som meg?

Send en pm til Hønemor, så får du være med i det lukkede forumet hvis du hadde termin eller fødte i mai!!
anita791 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:52.