Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-09-2009, 22:05   #1
Medlem

Kitty80 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 239
MP Rating: 0% (0)
Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.Kitty80 har en strålende fremtid.
Question Hva gjør jeg nå?

Lillegullet mitt har desverre ikke blitt særlig bedre etter 3 behandlinger hos kiroptor. Han er visst mindre stiv da, men vi merker ikke stor forskjell på han. Noen dager nå har han vært litt lettere å legge, men han våkner flere ganger i timen gjennom hele natten.
I dag var vi tilbake til hylskriking på kvelden, han har spist lite gjennom hele dagen i dag også. Stort sett får vi i han bra med mat, men det er en kamp stort sett hver gang han skal spise.
På dagtid sover han ganske bra, men da går jeg stort sett med vognen. Våkner oftest med en gang vi kommer hjem.
Vi skal til kiropraktoren igjen på onsdag, men om det ikke er stor bedring da, så må jeg finne på noe annet. Men hva? har fått tips om å prøve akupunktur, homeopati, osteopati. Men har ingen anelse om hva jeg burde prøve først. Er det noen av dere som har noen erfaringer? Trenger tips i massevis.

Bonusmamma til født 1998 og født 2001
Kitty80 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-10-2009, 12:56   #2
Seniormedlem

Frosken sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Askøy
Meldinger: 1,698
MP Rating: 0% (0)
Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.Frosken har mye å være stolt av.
Sv: Hva gjør jeg nå?

Har dessverre ingen erfaringer eller gode råd! Det virker jo som om mange sverger til manuellterapeut for tiden. Helsesøster sa noe kryptisk sist vi var på kontroll. Noe om at de jo holdt seg til skolemedisinen og derfor ikke kunne anbefale andre ting som kiropraktor ol. Neste gang er med fysioterapeut så det er tydligvis "godkjent" som skolemedisin. Jeg trodde kiropraktor var kommet inn i varmen nå, men den gang ei altså. Manuellterapeut, akupunktur og homeopati er vel ikke godkjent selv om det finnes leger som driver med to siste i alle fall. Ikke lett å vite hva som er rett i denne behandlingsjungelen!

(Ori på SM)
Frosken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 04:58.