Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 17-04-2008, 09:31   #1
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 536
MP Rating: 0% (0)
Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.
Hvor mye ammer dere nå?

Her har den ene ammingen etter den andre forsvunnet av seg selv. Fra 5 amminger i døgnet fra rundt nyttår og ned til to. Nå ammer jeg kun morgen og kveld, og jeg kjenner at jeg er klar for å slutte å amme snart... Men vi skal ha den kosen, for jeg tviler at det er så mye annet nå, til han ikke vil mer selv!
Gammel 17-04-2008, 10:46   #2
Supermedlem

Malma sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Spydeberg
Meldinger: 884
Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.Malma har en strålende fremtid.
Sv: Hvor mye ammer dere nå?

Ca en gang om dagen. Ei lita kosestund. Bruker ikkje å vare så lenge heller.

Av og til blir det litt pupp på morgonen, for å utsette frokosten littegrann, men oftast får ho på ettermiddagen når det nærmar seg kvelden. Ho har en tendens til å vere sliten/sutrete utpå ettermiddagen. Da hjelper det ofte med litt puppekos. Ho stråler etterpå - Ei lita stund i alle fall

Malma er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-04-2008, 14:13   #3
Supermedlem

Ragdoll sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,103
Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.

Her er amming kun til kos, og da spesielt på morgenen hvis hun kommer oppi senga mi. Ellers har hun ikke tid til det

2. Mai-09
Galleri
Ragdoll er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-04-2008, 15:45   #4
Supermedlem

ceanna sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Meldinger: 689
MP Rating: 100% (1)
ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.ceanna har en strålende fremtid.

Ammer 2-3 ganger om dagen.
Og hundre ganger om natta.
Gammel 17-04-2008, 18:07   #5
Supermedlem

Medlem siden: May 2005
Sted: Stavanger
Meldinger: 748
Aina79 har mye å være stolt av.Aina79 har mye å være stolt av.Aina79 har mye å være stolt av.Aina79 har mye å være stolt av.Aina79 har mye å være stolt av.Aina79 har mye å være stolt av.Aina79 har mye å være stolt av.Aina79 har mye å være stolt av.Aina79 har mye å være stolt av.Aina79 har mye å være stolt av.Aina79 har mye å være stolt av.

Her ammes det ikke lenger, var vel slutt på det rett etter nyttår. Da ville han ikke ha mer, og jeg kjente det var helt greit....

Keiserinnen Sandra f. 070605, 46 cm og 3174 g
Keiser Thomas f. 290507, 51 cm og 3516 g

Aina79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-04-2008, 22:34   #6
Medlem

Medlem siden: May 2007
Meldinger: 374
summerbride er fantastisk mot andre.summerbride er fantastisk mot andre.summerbride er fantastisk mot andre.summerbride er fantastisk mot andre.summerbride er fantastisk mot andre.summerbride er fantastisk mot andre.summerbride er fantastisk mot andre.summerbride er fantastisk mot andre.summerbride er fantastisk mot andre.summerbride er fantastisk mot andre.summerbride er fantastisk mot andre.

Her har det vært gradvis nedtrapping fordi han ikke tok for seg så mye til alle måltidene. Så nå er vi nede i 2, 1 gang om morgenen i senga før morgenstellet og 1 gang rett før kveldsmat. Etter hvert regner jeg med det blir bare morgen. Det er da han koser seg mest og også får i seg mest melk.
Gammel 17-04-2008, 23:27   #7
Supermedlem

jpht sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Ski
Meldinger: 1,068
jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.jpht har en strålende fremtid.

2 ganger her også. Morgen og kveld. koser seg så på kvelden at hun sovner der. Kommer nok til å fortsette med det en god stund til.
Gammel 17-04-2008, 23:34   #8
VIP-Medlem

AnneKristine sin avatar

Medlem siden: Nov 2004
Sted: Kleppe (Stavanger)
Meldinger: 5,629
MP Rating: 100% (1)
AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.AnneKristine har et ubeskrivelig bra rykte.

2 ganger om nettene og hvertfall to ganger om dagen.

Så det blir en brutal avvenning for lillebror, for til helga begynner jeg på jobb og starter med arbeidshelg og 3nattevakter på rad
Godt at jeg er på jobb så får sambo ta seg av hylinga

I tillegg har jeg sagt ja til noen ekstravakter, så av de 9 neste nettene, skal jeg jobbe syv
Så det bør være nok tid til å få avvendt han med nattepuppene. Som han nok i grunnen ikke trenger

AnneKristine og gojenta 18.November.04 og lillebror født 09.mai.07
AnneKristine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-04-2008, 00:18   #9
Seniormedlem

Andrine sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,080
Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.

Morgen og kveld (hvis jeg ikke er på kveldsvakt).
Men det er ikke mye igjen. Har vært på kveld i dag og pumpa når jeg kom hjem. Fikk ut 40 ml....
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 18-04-2008, 20:20   #10
Supermedlem

Medlem siden: Oct 2006
Meldinger: 536
Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.Merete80 har mye å være stolt av.

Dere som gir noen få ganger i døgnet, gir dere mme utenom?

Her har han "drikke" dager... Noen dager drikker han mye, og andre dager får vi nesten ikke i ham annet enn de to puppemåltidene.... Men jeg begynner
ikke med mme nå, tenker jeg....

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:06.