Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 30-04-2008, 10:12   #1
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2004
Sted: Sandefjord
Meldinger: 541
MP Rating: 0% (0)
~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.
kidoki Jeg liker tøybleier!

Ville bare si at jeg nå begynner å få taket på tøybleiene! Etter å ha gitt opp i første runde er jeg nå igang igjen, har handlet inn noen flere og lært av mine feil! Litt mer styr når jeg ikke er vant med det, men det går greit! Det føles godt å bruke dem flere ganger, ikke bare kaste dem!
Det blir papirbleier også, har ikke så mange tøybleier, men litt er bedre enn ikke noe! Og bedre sent enn aldri! Anbefales!

Har kjøpt vaskenøtter også for å prøve, begynner virkelig å bli alternativ nå, hihi!

Sist endret av ~lenamor~; 30-04-2008 kl 10:15.
~lenamor~ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-04-2008, 14:20   #2
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a
Sv: Jeg liker tøybleier!

Så bra at det går bedre!

Det skal ikke så mye til for å bli litt alternativ.

Jeg har avansert med å begynne å sy tøybleier selv, og så har jeg dristet meg til å sy noen tøybind. Må jo nesten prøve ut hvordan tøybleiene vs engangsbleiene føles. Jeg var svært skeptisk til tøybind i starten, men nå når jeg har prøvd det og kjent hvor behagelig det er, tror jeg ikke jeg kommer til å gå tilbake til engangs igjen.
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-04-2008, 14:36   #3
Supermedlem

Krumeline sin avatar

Medlem siden: Sep 2003
Sted: Bergen
Meldinger: 553
Krumeline er fantastisk mot andre.Krumeline er fantastisk mot andre.Krumeline er fantastisk mot andre.Krumeline er fantastisk mot andre.Krumeline er fantastisk mot andre.Krumeline er fantastisk mot andre.Krumeline er fantastisk mot andre.Krumeline er fantastisk mot andre.Krumeline er fantastisk mot andre.Krumeline er fantastisk mot andre.Krumeline er fantastisk mot andre.

Tøybleier er helt topp. Angrer bare på at vi ikke begynte med de med en gang!

Klikk på bildet for å se det i full størrelse. Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Vi digger tøybleier
Krumeline er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-04-2008, 14:57   #4
Supermedlem

Sted: Sandefjord
Meldinger: 541
~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.~lenamor~ har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Persille Vis post
Så bra at det går bedre!

Det skal ikke så mye til for å bli litt alternativ.

Jeg har avansert med å begynne å sy tøybleier selv, og så har jeg dristet meg til å sy noen tøybind. Må jo nesten prøve ut hvordan tøybleiene vs engangsbleiene føles. Jeg var svært skeptisk til tøybind i starten, men nå når jeg har prøvd det og kjent hvor behagelig det er, tror jeg ikke jeg kommer til å gå tilbake til engangs igjen.
Tenkte jeg skulle driste meg til å prøve tøy-truseinnlegg i første omgang jeg. Er veldig skeptisk til tøybind jeg også...
Gammel 01-05-2008, 00:06   #5
VIP-Medlem

Majsa sin avatar

Sted: Oslo
Meldinger: 8,256
Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.

Så moro! Vi bruker også en slags tøybleier innimellom. Selve innlegget kan man skylle ned i do, og utenpå har man en truse som ligner på de vanlige tøybleiene. Litt mer jobb, men det føles godt å ikke alltid kaste bleier fulle av all mulig drit. Vaskenøtter funker helt utmerket, og med litt lavendelolje får klærne herlig lukt. Vi har også begynt å bruke tøyposer når vi handler. Her selger de dem i butikkene, og en av de store kjedene har helt sluttet med plastposer. Så det kommer seg.

Majsa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-05-2008, 00:07   #6
VIP-Medlem

Majsa sin avatar

Meldinger: 8,256
Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.Majsa har et ubeskrivelig bra rykte.

Stilig, Krumeline!

Majsa er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 02-05-2008, 09:44   #7
Tidl. bruker
Gjest

Meldinger: n/a

kjempekul ullbukse, krumeline! er den hjemmestrikket?
  Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2008, 14:38   #8
Medlem

Medlem siden: Mar 2005
Meldinger: 407
Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.Mikromamma er fantastisk mot andre.

Hva er vaskenøtter?

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:53.