Tusen takk for gratulasjoner jenter. Dere tar forresten feil
, ikke 19 og ikke 29.... 27 var det...eller... jo, det var da det... var det ikke det da?... hmmm...
Jeg hadde en kjempe koselig dag. Det ble rydding, rydding, rydding, blomster på døren fra sambo

, rydding og handling på dagen. Alle mine til kaffe på ettermiddagen. Jeg hadde ikke "invitert" til selskap, men sendte melding til både mine og sambo sine, om at det var lov og stikke innom i døren hvis de ville. Vi skal ha familieselskap for mellomstejenta i morgen (4 på mandag), så da ser vi alle da likevel. Alle mine (- mormor) dukket opp, men ingen av sambo sine, som forventet. Men, vi ser dem jo i morgen. På kvelden var jeg ute en tur med søstrene mine og 2 andre venninner. Søstrene mine tok helt av, mens jeg holdt meg til et par øl... heldigvis. Jeg ble mobbet hele, halve kvelden pga at jeg skulle bake i dag, men den som ler sist ler best

. Ene søsteren min var så dårlig når jeg ringte at hun måtte legge på; "Å nei, nå må eg kast'opp igjen". Andre søsteren min sov til langt på ettermiddag

.
I dag voknet jeg frisk og rask, selv om det ble litt sent. Vant til begrenset søvn. Vi hadde koselig morgen, med deilig frokost og lottospill og yatzy. Herligt å ha fått ryddet så mye som jeg gjorde i går

. Vi har øsende, pøsende regn ute, men jentene var ute et par timer før de kom inn. Nå har de ei nabojente på besøk, mens lille vennen er ute med trillepike. Jeg skrev en handleliste til sambo i formiddag, lang som et vondt år, og han var ute og handlet, mens jeg i grunnen bare koste meg. Bake skal jeg heller ikke. Mamma skal lage ostekake og mormor noe lapper, så da blir det bare til å "klatte" sammen en bløtkake i morgen

.
Takk igjen jenter. klem ML