Her tar han kun smukker som er bøyd og går opp i ganen, vi bruker chicco sin den er latex også kjøper jeg noen på bogerud som jeg ikke husker hva heter, den er og latex
Her bruker vi nesten ikke smokk, men de som har falt best i smak er avent sine i silikon. Kjøpte et par på tilbud i en butikk og har ikke funnet de igjen, så de har sikkert gått ut av produksjon..
De som sitter best her i gården er NUK sine navnesmokker for nyfødte. Har alltid brukt silikonsmokker vi, både jeg og storebror liker dem best. Lillesøster har bare prøvd silikon. Mellomste bror hadde spalte-smokker i latex..
Her brukes smokk. Bruker både MAM, Avent og NUK - snuppa tar det meste, ser det ut til. Her går det i silikon, mest fordi jeg synes det er mer "delikat"...
har endelig funnet en som "sitter" . Kjøpte først nuk sin i latex men den spyttet hun laaang avgårde, så fikk jeg råd om å bytte til nuk i silikon for det er vist stor forskjell, og det funket! så nå trenger ikke puppen vere smokk lenger...
Vi har bare prøvd mam, og de vil hun i alle fall ikke ha!
Storebror tok smokk med en gang, og er i overkant avhengig av smokkene sine selv nå som han har fylt 2 år. Derfor er det rart å ha en unge som ikke vil ta smokk. Men skal prøve nuk sine, fikk de akkurat anbefalt av svigerinna mi.