Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mai

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-07-2009, 19:12   #1
Medlem

pus har fått nr1 sin avatar

Medlem siden: May 2009
Sted: Vennesla
Meldinger: 60
MP Rating: 0% (0)
pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.
Reker?

Hei. Jeg lurte på om dere spiser reker?
Jeg fikk høre av venninner at man helst ikke skulle spise reker når man ammet pga at det kunne fremkalle allergi hos barnet.

Jeg har lest på matportalen og der står det ingenting. Jeg spurte også helsesøsteren og legen min om det, og de sa man var gått bort fra det og at man bare måtte prøve seg frem som med alt annet

Hva gjør dere...jeg elsker reker om sommeren, for det er sånn kosemat...

Theodor født 07.05.2009
3180 gr 50 cm
pus har fått nr1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2009, 19:18   #2
Seniormedlem

Frosken sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Askøy
Meldinger: 1,634
Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.
Sv: Reker?

Det er ikke det jeg spiser oftest, men har ikke tenkt å avstå fra det om jeg får lyst på eller servert.

(Ori på SM)
Frosken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2009, 19:36   #3
Supermedlem

Ragdoll sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Trondheim
Meldinger: 1,178
Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.Ragdoll har en strålende fremtid.

Har reker kun i akvariet mitt jeg

Storesøster Ingrid 6. mai -07
Lillesøster Stine 16. april -09
Galleri
Ragdoll er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2009, 19:53   #4
Medlem

Babyklar sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Sted: Oslo
Meldinger: 166
Babyklar er som en lysfontene.Babyklar er som en lysfontene.Babyklar er som en lysfontene.Babyklar er som en lysfontene.Babyklar er som en lysfontene.Babyklar er som en lysfontene.Babyklar er som en lysfontene.Babyklar er som en lysfontene.Babyklar er som en lysfontene.Babyklar er som en lysfontene.Babyklar er som en lysfontene.

Her og her står det litt om gamle råd som er utgått på dato Spiser reker med god samvittighet jeg, og det kan du også gjøre!
Gammel 26-07-2009, 19:57   #5
Seniormedlem

supermammasiv sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meldinger: 1,754
supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.supermammasiv har en strålende fremtid.

Det er sant som du fikk beskjed om at man har gått bort i fra det. Så så lenge det ikke er mye allergier i familien kan du spise reker med god samvittighet

Jeg leverer morsmelk til sykehuset, og spurte de angående reker i den anledning. Fikk beskjed om at jeg gjerne måtte spise reker, jordbær osv, men alt med måte. Litt reker i salat osv var greit, men helst ikke et helt måltid med bare reker. Samme med jordbær. Gjerne litt jordbær, men helst ikke en kurv alene.

Før jeg begynte å levere melk hadde jeg og sambo masse reker som vi spiste en dag. Det er jo kjempegodt!

supermammasiv er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2009, 20:40   #6
Medlem

pus har fått nr1 sin avatar

Medlem siden: May 2009
Sted: Vennesla
Meldinger: 60
pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.pus har fått nr1 er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av supermammasiv Vis post
Gjerne litt jordbær, men helst ikke en kurv alene.
Jeg ETER jordbær, gafler i meg...han reagerer nemlig ikke... Når jeg skulle prøve om han reagerte tenkte jeg at hvis jeg skulle spise jordbær skulle jeg virkelig spise jordbær, for da hadde jeg iallefall hatt en dag med jordbær... Når han ikke reagerte på tre skåler... så har jeg fortsatt å spise jordbær

Theodor født 07.05.2009
3180 gr 50 cm
pus har fått nr1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-07-2009, 20:48   #7
Seniormedlem

Frosken sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Askøy
Meldinger: 1,634
Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.Frosken er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av supermammasiv Vis post
Det er sant som du fikk beskjed om at man har gått bort i fra det. Så så lenge det ikke er mye allergier i familien kan du spise reker med god samvittighet

Jeg leverer morsmelk til sykehuset, og spurte de angående reker i den anledning. Fikk beskjed om at jeg gjerne måtte spise reker, jordbær osv, men alt med måte. Litt reker i salat osv var greit, men helst ikke et helt måltid med bare reker. Samme med jordbær. Gjerne litt jordbær, men helst ikke en kurv alene.

Før jeg begynte å levere melk hadde jeg og sambo masse reker som vi spiste en dag. Det er jo kjempegodt!
En digresjon, men synes du er kjempeflink som leverer morsmelk til sykehuset. Imponerende! Du må gjerne fortelle litt om hvordan det foregår hvis du vil.

(Ori på SM)
Frosken er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

« Lek | Cerazette »
Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 23:28.