|
|
|
24-08-2009, 11:25
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Feb 2006
Meldinger: 1,937
|
Skravling for maijentene i uke 35!
|
|
Prøver meg på en ukesskravel jeg, så får vi se hvordan det går.
Lillemann ligger ute og sover etter en lengre tur i vogna. Mor slapper av litt inne før det står litt husarbeid for tur. Ellers ingen store planer.
Hvordan står det til med dere jenter?
|
|
|
24-08-2009, 11:59
|
|
Medlem
Medlem siden: May 2009
Sted: Vennesla
Meldinger: 78
|
Sv: Skravling for maijentene i uke 35!
|
|
Ukesskravling liker jeg bedre enn mnd...det er litt lettere å komme inn i tråden om man er borte litt.
Her er det greit. Theodor er mye bedre av forkjølelsen.
Lillemann sover også ute men må snart vekke ham for vi skal avgårde for jeg skal ha time på Spenst for å få treningsprogram. Meldte meg inn i fjor for å miste litt vekt så jeg kanksje lettere ble gravid...tre dager senere stod jeg med positiv test i hånden, en veldig kvalme og bekkenløsning, så jeg frøs abbonementet et år, så nå er det start...trenger bare ned MANGE kg, men får ta en av gangen.
Jeg skal til ei venninne idag med en gutt på snart to mnd, så det skal bli koselig.
Ellers er det planlegging av barnevelsignelsen som skal være til søndag, det er en del å gjøre men det skal nok gå bra.
|
|
24-08-2009, 12:22
|
|
Juniormedlem
Sted: Sørlandet
Meldinger: 48
|
|
|
Perfekt bille!
Skulle akkurat til å gjøre det samme. Kom hjem igår fra 3 1/2 ukes ferie og er skikkelig klar for å skravle litt nå.
Har vært inne og tittet på alle de flotte skryte-trådene inne på privaten, og det er så mange der at jeg bare må lage en felles kommentar her; Mai-barna er utrolig flotte! Og de begynner å bli så store! Helt utrolig hvor fort tida går! Er glad for at dere deler bildene deres.
Mens vi har vært på ferie har vi hatt håndverkere som har slipt og lakkert gulvene våre. Med andre ord er hele "huset" ryddet inn i boder og ganger og soverom for å få gulvene frie. Jeg har nok å pusle med denne uka med andre ord..
Er ikke så flink som deg pus, som skal trene, men jeg brenner vel noen kalorier på denne flyttingen også.
|
24-08-2009, 12:26
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Askøy
Meldinger: 1,678
|
|
|
I dag har hun vært flink med sovingen så jeg har fått unna litt klesvask og støvfjerning her. Mannen er på guttetur med broren. Årlig begivenhet, men litt slitsomt for meg i år med lille puppegurine og oppstart i barnehage etter ferie. Neste år får han la være for da blir det vel både skolestart for storesøster og barnehagestart for minsten. Og forhåpentligvis en ny jobb på meg.
|
|
24-08-2009, 14:16
|
|
Medlem
Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 211
|
|
|
........
Sist endret av Kitty80; 27-08-2009 kl 13:56.
|
|
|
24-08-2009, 15:12
|
|
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Sted: Askøy
Meldinger: 1,678
|
|
|
Sitat:
Opprinnelig postet av Kitty80
Her går det ikke helt supert må jeg innrø mme. Har en liten en som skal sitte på fanget hele tiden eller bli båret rundt. Siden jeg er alene med han får jeg ikke gjort stort. Prøver å sette han i vippestolen der jeg er, men da blir det bare gråting.
Hadde tenkt til å ordne med rommet hans i dag slik at det kanskje blir litt mer søvn på nettene, men det er jo helt umulig. Akuratt nå hadde jeg gladelig byttet med pappan hans (og føler meg som verdens værste som tenker dette)
|
Typisk med sånne dager når man har planlagt å gjøre noe!
|
|
24-08-2009, 16:12
|
|
Medlem
Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 211
|
|
|
........
Sist endret av Kitty80; 27-08-2009 kl 13:57.
|
|
|
24-08-2009, 16:38
|
|
Medlem
|
|
|
Sitat:
Hadde det enda bare vært i dag, men han har vært sånn i over to uker
Tror han er trøtt, men han nekter å sove mer enn 30 minutter. Føler meg som en skikkelig dårlig mamma om dagen. Om fredagen måtte jeg bort nesten hele dagen, da hadde han sovet mye og vært blid. Veit ikke hva jeg gjør feil jeg
|
Stpr klem til deg!!
Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver. Theodor har også vært sånn, og det er fryktelig slitsomt, var sånn siste halvannen uken før ferien. Gjett om jeg ble glad da ferien kom og mannen kunne hjelpe.
Har ikke så mye tips dessverre, men håper det ordner seg fort.
Her har jeg også lyst til å bytte med mannen til tider, ut å jobbe, mannen kunne faktisk tenke seg å være hjemme, men så kommer de gode dagene og da merker jeg at jeg vil være hjemme. Men det er oftere han er glad hos pappaen om han bare skriker hos meg.
|
|
24-08-2009, 16:45
|
|
Medlem
|
|
|
Jeg har kommet meg hjem fra spenst og merker jeg gleder meg til å komme i gang med treningen. Jeg er foreløpig anbefalt å ikke trene mer enn 2 dager i uken, samt holde meg borte fra aerobic og step den første tiden pga at jeg fremdeles har litt problemer med bekkenet.
Men ellers var det godt å få komt litt i gang. Trenger å miste en del kg, men får ta en halv eller en om gangen...
|
|
24-08-2009, 16:57
|
|
Medlem
Meldinger: 148
|
|
|
Sitat:
Hadde det enda bare vært i dag, men han har vært sånn i over to uker
Tror han er trøtt, men han nekter å sove mer enn 30 minutter. Føler meg som en skikkelig dårlig mamma om dagen. Om fredagen måtte jeg bort nesten hele dagen, da hadde han sovet mye og vært blid. Veit ikke hva jeg gjør feil jeg
|
Jeg kjenner meg igjen i det du (og pus) skriver. Noen perioder er han veeeldig krevende og jeg føler meg både utslitt og deprimert. Men så kommer de gode dagene igjen, og da er det bare deilig å være mamma igjen. Forrige uke (og uka før der også i grunn) var et rent he?*ete, han sutret og grein hele tiden, samme hva jeg gjorde. Og mannen var selvsagt mye borte så jeg var alene. Da var jeg så sliten at jeg bare gråt når barna endelig var i seng.
I dag har han vært en liten engel, har sovet masse og nesten ikke grått, så i dag har vi bare kost oss.
En liten til alle som er slitne om dagen.
|
|
|
|
Diskusjonsverktøy |
|
Visningsmodus |
Linjærmodus
|
Regler for innlegg
|
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine
HTML kode er Av
|
|
|
Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 13:14.
|