Frida kastet opp natt til lørdag for snart en uke siden. Etter det fikk hun diare og mistet alt av matlyst og drikkelyst...det hadde hun ikke torsdag og fredag før hun ble dårlig heller. Så siste dag hun spiste normalt var onsdag for over en uke siden.
Totalt har hun vel spist 2 middagsglass på denne tiden, i tillegg til et par kjeks, 5 skjeer med grøt og 1/2 frutti... Hva gjelder drikke har hun aldri vært noe flink til å drikke annet enn den melken hun har fått. Nå vil hun knapt ha noe av den heller...

De siste nettene har hun vært så urolig og grått så mye om nettene at jeg har måtte gi henne melk. De to siste nettene har det vært 2 flasker - og da drikker hun over 100 ml hver gang! Jeg er jo bare glad hun får i seg noe så hun ikke tørker ut, men lurer veldig på hva jeg skal gjøre.. Sjekket henne hos lege tidligere i uken, og hun var ikke uttørret. Heldigvis. Men skal jeg få henne til å sove igjen om natten må hun jo spise om dagen! Og hva gjør jeg når hun ikke vil ha noen ting?!?!??!?!?
Åh...så frustrerende... Hun er jo mye mer utilpass og misfornøyd også om dagen. Ikke så rart når hun har så lite å gå på. Har gått ned litt i vekt også, men ikke kjempe mye. Hun veide 8,3 kg for 3 uker siden og i dag veide jeg henne til 8,05 kg.
Noen med gode råd?!??!?!?