Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Mars 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-05-2006, 16:33   #1
Medlem

Vimsemusa sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Sørlandet
Meldinger: 489
MP Rating: 0% (0)
Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.
3 måneders galleri

Starter 3 måneders galleriet eg..

Aurora:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Gammel 23-05-2006, 16:35   #2
VIP-Medlem

Fjolla sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,795
MP Rating: 100% (4)
Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: 3 måneders galleri

SÅÅÅ kult badebilde da!

Ellers blir jeg nesten litt skremt... 3 månedersgalleri allerede, og gutten min har jo ikke engang rukket å bli 2! Men tiden går fort nok den assa!
Fjolla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2006, 16:39   #3
Medlem

Vimsemusa sin avatar

Meldinger: 489
Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.Vimsemusa har mye å være stolt av.

Sitat:
Opprinnelig postet av Fjolla
SÅÅÅ kult badebilde da!

Ellers blir jeg nesten litt skremt... 3 månedersgalleri allerede, og gutten min har jo ikke engang rukket å bli 2! Men tiden går fort nok den assa!
Ja eg veit d var litt teit å lage det galleriet her i marsklubben, men.... Håper at andre slenger seg på etterhvert.. Du må nok belage deg på å vøre ein av dei siste på måneds galleriet her inne snuppa, iallfall når eg fjusker meg inn i marsklubben
Gammel 23-05-2006, 16:57   #4
Supermedlem

Elspith sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 992
Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.

Gutten min er jo nesten tre mnd- saa syns det er HELT i orden jeg
Gammel 23-05-2006, 19:11   #5
Veteranmedlem

Monica sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 3,805
Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.

Så nydelig hun er
Det første bildet var helt herlig

Her kan du lese om mitt arbeid i Gambia
Monica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-05-2006, 23:56   #6
Supermedlem

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 931
just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.just_me har en strålende fremtid.

herlig stilig badebilde! tiden går fort ja. snuppa mi er 5 mnd og 2 uker i dag men korrigert bare 8 uker
just_me er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-05-2006, 00:00   #7
Supermedlem

Mylian sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 564
Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.

Så herlig hun er, Vimsemusa

Oliver er også snart 3 mnd. så ett 3 mnd galleri er ikke så dumt

Kjære lille gutten min, kom og rekk meg hånden din. Ingen er det i verden her, som holder av deg som jeg...
Lykkens solskinn, livets glede
gid jeg kunne dem alltid sprede,over hele din fremtids vei
min elskede lillegutt...
Mylian er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-05-2006, 07:48   #8
Seniormedlem

Rennanet sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 2,952
Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.

Så mydelig Aurora er. Det bade bildet var jo bare helt fantastisk. Kjempe flott. Bare kjekt å se bilder så fortsett du Vimsemusa. Så kommer vi treguser etter hvert.

Lillegull født 20.03.06
Minigullet ventes 28.11.08
Rennanet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-05-2006, 10:56   #9
Supermedlem

Medlem siden: Apr 2006
Sted: i havgapet
Meldinger: 659
MP Rating: 100% (3)
Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.Ninnin har mye å være stolt av.

Vimsemusa: For et blinkskudd!!! Må jo bare bli den neste lano-ungen!!! Heerlig!!

Her er min lille nydelige prins (bilde tatt 2 dager før han ble 3 mnd..)

mars 06
juli 07

Sist endret av Ninnin; 10-06-2006 kl 16:59.
Ninnin er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 24-05-2006, 20:22   #10
Supermedlem

Arabella`78 sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Østfold
Meldinger: 544
Arabella`78 har en strålende fremtid.Arabella`78 har en strålende fremtid.Arabella`78 har en strålende fremtid.Arabella`78 har en strålende fremtid.Arabella`78 har en strålende fremtid.Arabella`78 har en strålende fremtid.Arabella`78 har en strålende fremtid.Arabella`78 har en strålende fremtid.Arabella`78 har en strålende fremtid.Arabella`78 har en strålende fremtid.Arabella`78 har en strålende fremtid.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:01.