Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Mars 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-08-2007, 20:45   #1
Medlem

ærta sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 422
MP Rating: 0% (0)
ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.
Æsj...jeg kan like gjerne si det..er så fortvila...

Det er jeg som er HG nr.1...

Fant det ut på torsdag.. Ikke gått på pilla siden april og sambo og jeg har ikke vært spesielt flinke til å bruke prevansjon..
Men nå sier han at han vil jeg skal ta det bort...
Han mener vi ikke vil klare det, at det vil gå på forholdet!

Vi har akkurat kjøpt hus, begge er i jobb og snuppa blir 2 år når dette lissom skal skje........ Jeg og blir jo litt nervøs ved tanken, men tror jo også at det blir kjempe koselig!! Han mener snuppa er altfor liten og at vi trenger mer tid alene..

Men nå har det skjedd!!!!

Er jeg helt på jordet??? Her går jeg kvalm med store pupper og kjenner på det her hele dagen... Hvordan i all verden skal jeg klare å ringe sykehuset??

Er allerede 8 uker på vei... Åååååååååååå!!!!! Hvorfor vil han ikke...
Gammel 11-08-2007, 21:13   #2
Supermedlem

ranni77 sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 1,401
ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.
Sv: Æsj...jeg kan like gjerne si det..er så fortvila...

Gratulerer så masse med en liten men uventet? spire.
Kan ikke være lett å bli presset til abort, det tror jeg ingen av dere tjener på....Jeg tror når dagen kommer og lille spire blir født så er dere begge takknemlige for det.
Synes selv det skal bli ganske tøft med 2 så tette, men tenker "hvorfor skal ikke vi klare det, når mange andre gjør det?"
Sett deg ned å ta en seriøs prat med sambo og prøv å la han forstå din situasjon oppi det hele.....
Uansett kan han ikke tvinge deg.
Det er da mine meninger.
Lykke-lykke til
ranni77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2007, 21:38   #3
Supermedlem

Elspith sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 992
Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.

Å nei kjære deg!

Uff...men når du føler slik du gjør tror jeg ikke du kan la han tvinge deg til å ta det bort. Det kommer ABSOLUT til å gå på forholdet. Kanskje dere skal ringe...amestia? Husker ikke hva det heter, men snakke sammen med dem (skal søke litt etter riktige navn til deg ).
Gammel 11-08-2007, 21:39   #4
Supermedlem

Elspith sin avatar

Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.

Å nei kjære deg!

Uff...men når du føler slik du gjør tror jeg ikke du kan la han tvinge deg til å ta det bort. Det kommer ABSOLUT til å gå på forholdet. Kanskje dere skal ringe...amestia? Husker ikke hva det heter, men snakke sammen med dem (skal søke litt etter riktige navn til deg ).
Gammel 11-08-2007, 23:49   #5
Supermedlem

ranni77 sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 1,401
ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.

amatea(amathea) trur jeg det heter?!?
ranni77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-08-2007, 23:58   #6
Supermedlem

Mylian sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 564
Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.

Å! Gratulerer!
Så leit at det skulle bli på denne måten, da
Jeg tror som Elspith sier, at en abort bil så absolutt gå på forholdet løs om det ikke er det du ønsker. Jeg syns at 2 år i mellom må da være kjempe greit. Lillegutt er ikke mer en 18 mnd nå når lillebror kommer, men jeg håper dette skal gjøre de ekstra knyttet til hverandre, og det er jo bare flott med ett godt søskenforhold.
Bearbeid mannen litt, og forklar han akkurat hva du føler. Ikke gå igjennom en abort du ikke ønsker. Det tror jeg du bare vil angre på. Jeg er sikker på at han roer seg etterhvert. Håper dere finner ut av det!

Må også legge til at om han er så imot å få ett barn til nå, så burde han enten sørget for prevensjon, eller holdt seg unna deg. Dette har han selv vært med på, tross alt. Dårlig gjort å sette deg i denne situasjonen, du som tross alt bærer spiren.

Kjære lille gutten min, kom og rekk meg hånden din. Ingen er det i verden her, som holder av deg som jeg...
Lykkens solskinn, livets glede
gid jeg kunne dem alltid sprede,over hele din fremtids vei
min elskede lillegutt...

Sist endret av Mylian; 12-08-2007 kl 00:01.
Mylian er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2007, 09:14   #7
Medlem

ærta sin avatar

Medlem siden: Jun 2006
Sted: Tønsberg
Meldinger: 422
ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.ærta er fantastisk mot andre.

Tusen takk for svar alle sammen...

Men tror kanskje vi har blitt lurt......

Har fått 2 sendinger fra hurtigtest.no, den første fikk jeg på torsdag og de ble positive. Så fikk jeg en pakke til igår, tok den ene nå istad og den var negativ. Nå ser jeg at de jeg tok på torsdag er grønne (selve testen) og den jeg tok idag blå.. På sidene til hurtigtest viser de bilde av de forskjellige testene de har, og der er EL-TESTENE GRØNNE!!!!!!!!

Har de sendt meg EL-tester istedet?!?!?!?! Det er ikke sant......
Noen som har vært borti dette? Tror jeg må dra på apoteket idag, bare for å bli sikker.. Er det mulig, hehe... Må bare le litt og da!

Men vi som hadde sex på fredag, og lo i skjegget at var hvertfall ikke noe vits å dra frem kondomene nå..... Fader, da må jeg jo hatt EL da, hvis det er feil vi har fått...
Sambo sover enda, men han blir jo sikkert lykkelig...
Gammel 12-08-2007, 11:42   #8
Seniormedlem

Xandra sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Jæren
Meldinger: 1,681
Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.

Ville bare gi deg en klem jeg Ærta
Håper du finner ut av dette med testinga snart, og er det en spire i magenm så snakk med de på Amathea. Og ikke gjør noe du ikke ønsker. Det kommer nok som andre her sier til å tære mye mer på forholdet.
Ønsker deg lykke til og håper dere finner ut av det snart

Vesla juli 08
Xandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2007, 12:47   #9
Supermedlem

Mylian sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 564
Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.

Oi, da! Tenk å sende feil tester!

Håper du får det resultatet du ønsker når du tester igjen

Kjære lille gutten min, kom og rekk meg hånden din. Ingen er det i verden her, som holder av deg som jeg...
Lykkens solskinn, livets glede
gid jeg kunne dem alltid sprede,over hele din fremtids vei
min elskede lillegutt...
Mylian er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-08-2007, 13:59   #10
Supermedlem

Elspith sin avatar

EL tester er ikke pos utenom den andre streken er sterkere en den første. Bare en strek betyr ikke at den er pos... Ellrs ja, tror de grønne er EL tester
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:48.