Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Mars 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-03-2007, 12:45   #1

Lotta67 sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 679
MP Rating: 0% (0)
Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.
To dager igjen...

Ja, her nærmer det seg. De siste to månedene har jeg tatt én dag om gangen! Det har blitt tyngre og tyngre og ikke minst lungebetennelsen har gjort tiden tung og trist. Jeg har jo hostet i snart to måneder. Men nå regner jeg meg snart som frisk, så det har vært godt å ikke slite med det de to siste ukene.

I kveld kommer storesøs, hun skal passe Herman på torsdag. I morgen onsdag skal vi på St. Olav for registrering og torsdag morgen skal jeg stille nydusjet og klar og sikkert fastende.

Jeg både gleder og gruer meg, men hadde grudd meg mer for en fødsel. Gleder meg stort til å se hvordan lillebror ser ut og om han ligner mye på Herman. Gruer meg til å sette veneflon og kateter og andre vonde/ekle ting, men stoler på legene.

Dere får beskjed så snart han er ute og jeg kommer til en PC...

Herman 20. mars 2006, Brage 29. mars 2007

Hermans fotogalleri.
Lotta67 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2007, 13:51   #2
Supermedlem

Glede! sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 913
Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.
Sv: To dager igjen...

Masse lykke til!
Gleder meg til rapport og bilder!
Gammel 27-03-2007, 14:34   #3
Seniormedlem

minerva sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 2,002
minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.

Masse masse lykke til

Tenk, i overimorgen er du tobarnsmor

Håper vi får ta en titt på ham også da,...sånn når du føler for det
Gammel 27-03-2007, 14:37   #4
Seniormedlem

popsinune sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,334
popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.

Masse lykke til Lotta !

Gleder meg til å se bilder av lillebror og storebror !
popsinune er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2007, 14:56   #5

Lotta67 sin avatar

Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.

Ja, klart det!

Hold meg underrettet om treff!

Sitat:
Opprinnelig postet av minerva
Håper vi får ta en titt på ham også da,...sånn når du føler for det

Hermans fotogalleri.
Lotta67 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2007, 18:13   #6
Seniormedlem

Didi sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,933
Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.

Åååå, Lotta - lykke, lykke til!! Kommer til å tenke på dere hele dagen!
Didis verden
Didi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2007, 19:50   #7
Seniormedlem

Cammi82 sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: midt i landet
Meldinger: 1,986
Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.

Tenker mye på deg for tiden

Lykke til i de kommende dagene.
Cammi82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2007, 20:00   #8
Supermedlem

ranni77 sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Meldinger: 1,401
ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.ranni77 har en strålende fremtid.

LYKKE-LYKKE TIL

Gleder meg til rapport og bilde
ranni77 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-03-2007, 20:42   #9
Supermedlem

maritmix sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,412
maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.

Også på bursdagen min da gitt!!!!!

Masse lykke til og gleder meg til rapport og bilder!!!!

Gammel 28-03-2007, 13:38   #10

Lotta67 sin avatar

Din også? Og Hannes . Gratulerer med dagen i morgen, ha en fin dag! Og takk for lykkønskninger!

Sitat:
Opprinnelig postet av maritmix
Også på bursdagen min da gitt!!!!!

Masse lykke til og gleder meg til rapport og bilder!!!!

Hermans fotogalleri.
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:46.