Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Mars 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 10-03-2007, 23:38   #1
Medlem

lineh sin avatar

Medlem siden: Aug 2003
Sted: kristiansund
Meldinger: 244
MP Rating: 0% (0)
lineh er fantastisk mot andre.lineh er fantastisk mot andre.lineh er fantastisk mot andre.lineh er fantastisk mot andre.lineh er fantastisk mot andre.lineh er fantastisk mot andre.lineh er fantastisk mot andre.lineh er fantastisk mot andre.lineh er fantastisk mot andre.lineh er fantastisk mot andre.lineh er fantastisk mot andre.
Hei hei alle sammen!

Ser at mars 2006 er kommet på eldre barn nå..
Tenkte jeg skulle gi en lyd i fra meg oppi all skolegang og syke barn.. Har hatt ett halv år med masse sykdom som raserer landet rundt, avsluttet jo det hele med en tre ukers kraftig lungebetennelse selv mens mannen var på sjøen så klart, men fikk heldigvis en del hjelp og siden båten til mannen holder på å bli bygget om kom han hjem i helgene..Men når de tre ukene var over fikk jeg meg en 5 dagers husmorferie i bodø hos min søster og tantebarn...

Nå har vi fått innvilget huslån og vi har skrevet kontrakt på hus hos mesterhus og er nå i gang med alle søknader, skal få satt opp råbygget å så gjør vi alt inne selv helt i fra isolering til innflytningsklart.. gleder meg masse til å få bedre plass og ett rom til hver av ungene..
Kristoffer 27 Juli-03
lineh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2007, 07:37   #2
Seniormedlem

Didi sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Rogaland
Meldinger: 1,933
Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Hei hei alle sammen!

Gratulerer med husbygge-start! Det blir nok spennende Og så trøttende med all sjukdommen - spesielt når du er så lange perioder alene.

Kjempekoselig å høre fra deg igjen, Lineh!
Didis verden
Didi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-03-2007, 14:52   #3
Seniormedlem

minerva sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 2,002
minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.

Så koselig å høre fra deg, lineh

Jeg har faktisk lurt på hvordan det går med dere, siden det er en stund siden forrige livstegn.

Kjipt å høre om all sykdommen. Og TYPISK at det rammer når mannen er på sjøen Deilig med husmorferie i etterkant da

Grattis med innvilget lån og forestående husbygging Høres kjempespennende ut! Har du/ skal du ha hustråd? Hvis ikke hadde det vært gøy å få litt oppdateringer likevel. Synes det er så artig med husbygging. *drømmer om å få bygge hus selv en gang i fremtiden*

Du skal ikke komme over på "privaten" du også da? Selv om du ikke har så mye tid til forum er det mer liv der inne enn her for tiden
Gammel 11-03-2007, 17:31   #4
Seniormedlem

Cammi82 sin avatar

Sted: midt i landet
Meldinger: 1,986
Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.

Hehe,ikke så mye liv på privaten heller,men litt mer enn er er det jo..

Men jeg liker meg best på NM jeg

Kjempekos å høre fra deg igjen Lineh! Lenge siden jeg har sett deg på MSN å

Klem-
Cammi82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-03-2007, 00:49   #5
Seniormedlem

Xandra sin avatar

Sted: Jæren
Meldinger: 1,681
Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.

Grattis med husbyggingsplanene!!! Spennende
Håper dere slipper alt som har med sykdom å gjøre nå fremover!!!

Vesla juli 08
Xandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-03-2007, 22:37   #6
Seniormedlem

Tommeline81 sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Sted: Vestfold
Meldinger: 1,921
Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.Tommeline81 har en strålende fremtid.

Tøft med masse sykdom
Så spennende med husbygging
Gammel 15-03-2007, 23:21   #7
Medlem

lineh sin avatar

lineh er fantastisk mot andre.lineh er fantastisk mot andre.lineh er fantastisk mot andre.lineh er fantastisk mot andre.lineh er fantastisk mot andre.lineh er fantastisk mot andre.lineh er fantastisk mot andre.lineh er fantastisk mot andre.lineh er fantastisk mot andre.lineh er fantastisk mot andre.lineh er fantastisk mot andre.

hei hei jenter... private hva er det da? husbyggetråd har jeg ikke, men jeg har laget en side på hjemmesiden vår som heter husbygging der jeg kommer til å oppdatere etterhvert som vi er i gang, nå er det masse papirer som skal i orden først.. her er en link til hjemmesiden vår om dere vil se (har oppdatert veldig masse nå, på Aleks sin side er det masse koselige bilder av en skjønn gutt.. ) http://home.online.no/~atgjerde/

og om dere går inn på mesterhus.no og ser på store hus og ett som heter nestun har dere huset vi skal bygge...
Kristoffer 27 Juli-03
lineh er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-03-2007, 23:30   #8
Seniormedlem

minerva sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 2,002
minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av lineh
private hva er det da?
Vi har fått oss et eget lukket forum : http://mars2006.diskusjonsforum.no/

Sender du en PM/mail til Mayaskrulla så registrerer hun deg. Der inne er det altså bare vi i marsklubben som slipper til så da er det litt greiere å legge ut bilder etc. Det er vanligvis ganske mye aktivitet der inne, og det hadde vært kjempekoselig om du stakk hodet inn også

Nå skal jeg tusle over på mesterhus for å sjekke hva dere skal bygge
Gammel 16-03-2007, 13:31   #9

Lotta67 sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 679
Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.

Gratulerer med husbygging! Vi skal også i gang med nytt hus, som skal stå ferdig høsten 2008. Men først må vi få flyttet oss nedover/hjemover til Rogaland... Jeg har nettopp fått oppgjøret for leiligheten min i Oslo, som jeg solgte i januar. Overskuddet går rett inn i det nye huset. Skal bli spennende. Det kan du finne på www.klepphus.no . Klikk på Smeaheia og finn et funkishus der. 2 av 4 solgt.

Og forresten, kjipt med lungebetennelse! Det har jeg også slitt med! Måtte også fem dager på sykehus for å få intranvenøs. Er bedre nå, men føler meg ikke helt frisk ennå...

Herman 20. mars 2006, Brage 29. mars 2007

Hermans fotogalleri.
Lotta67 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 22-03-2007, 18:44   #10
Medlem

lineh sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Lotta67
Gratulerer med husbygging! Vi skal også i gang med nytt hus, som skal stå ferdig høsten 2008. Men først må vi få flyttet oss nedover/hjemover til Rogaland... Jeg har nettopp fått oppgjøret for leiligheten min i Oslo, som jeg solgte i januar. Overskuddet går rett inn i det nye huset. Skal bli spennende. Det kan du finne på www.klepphus.no . Klikk på Smeaheia og finn et funkishus der. 2 av 4 solgt.

Og forresten, kjipt med lungebetennelse! Det har jeg også slitt med! Måtte også fem dager på sykehus for å få intranvenøs. Er bedre nå, men føler meg ikke helt frisk ennå...
stilig hus da... me fy for en pris det var, har ikke hatt sjans på det vi i allefall.. skal gjøre alt inni selv vi inni, skal kun få satt opp råbygg. vi kommer da på en sum av 2650000 på det huset å det er billig da, verdien kommer til å bli mye mer, er allerede estimert en verdi på 3500000 da... slikt liker vi da vettu....
Kristoffer 27 Juli-03
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:43.