Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Mars 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Vis resultat: Hvor skal vi treffes?
Oslo 7 36.84%
Bergen 1 5.26%
Trondheim 9 47.37%
Stavanger 1 5.26%
Kristiansand 3 15.79%
Flervalgs spørreundersøkelse Velgere: 19. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-05-2007, 13:43   #1
Seniormedlem

minerva sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 2,002
MP Rating: 0% (0)
minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.
Landstreff. Hvor?

Hvilken by skal vi treffes i?

Her kan du også stemme på flere alternativer
Gammel 25-05-2007, 14:25   #2
Supermedlem

jannski sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 912
jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.
Sv: Landstreff. Hvor?

Trooooondheeeeeeim
Gammel 25-05-2007, 14:35   #3
Seniormedlem

minerva sin avatar

minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.

Merkelig at trønderne stemmer Trondheim du

Men jeg kommer til å dra til den plassen som får mest stemmer jeg da

Likevel vil jeg understreke at jeg er villig til å organisere 2-3 dager med aktiviteter og shopping hvis det blir Trondheim
Gammel 25-05-2007, 15:55   #4

Lotta67 sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 679
Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.

Stemte Trondheim. Er ikke så mobil for tiden.

Herman 20. mars 2006, Brage 29. mars 2007

Hermans fotogalleri.
Lotta67 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-05-2007, 19:22   #5
Seniormedlem

Rennanet sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 2,952
Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.

Vel jeg er litt feig nå. For jeg klarer ikke å bestemme meg. Så jeg venter å ser. Om tiden passer, blir jeg med uansett hvor det er av disse alternativene. Har forresten aldri vært i Trondheim . Så det hadde jo vært veldig kjekt da.

Men Bergen er jo veldig praktisk for meg, og har da evt et ledig rom til dispansajon. Men tviler sterkt det blir her.

Lillegull født 20.03.06
Minigullet ventes 28.11.08
Rennanet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-05-2007, 20:17   #6
Seniormedlem

Didi sin avatar

Sted: Rogaland
Meldinger: 1,933
Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.

Surprise me!

Vel, egentlig så kjenner jeg at kanskje Trondheim er rette stedet å møtes siden det er folk her både helt sørfra og langdt nordfra... Så får heller trønderne hjelpe oss med billig overnatting slik at vi på et vis "deler" utgiftene
Didis verden
Didi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-05-2007, 20:22   #7
Seniormedlem

minerva sin avatar

Sitat:
Opprinnelig postet av Didi

Så får heller trønderne hjelpe oss med billig overnatting slik at vi på et vis "deler" utgiftene
Vet du at akkurat det tenkte jeg litt på før i dag, og jeg synes en god løsning eventuelt kunne være at vi som bor her (om det blir i Trondheim) kanskje betaler for en felles aktivitet eller bevertning eller noe siden vi slipper unna overnattingsutgiftene.

Jeg skulle gjerne tatt inn alle jeg om jeg hadde hatt plass Alle som vil kan telte i hagen da
Gammel 26-05-2007, 09:31   #8
Seniormedlem

Rennanet sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 2,952
Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.

Det syntes jeg var en god ide minerva. Da blir det få "tapere" og få "vinnere". Alle betaler litt. Og så lurte jeg om dere kunnekommemed noen gode råd angående overnatting. Så kanskje vi andre kan samle oss på samme sted?

Det ser ut til at det er best stemning for Trondheim, derfor jeg spørr.Men dette gjelder jo uansett hvor treffet blir.

Lillegull født 20.03.06
Minigullet ventes 28.11.08
Rennanet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-05-2007, 11:03   #9
Seniormedlem

minerva sin avatar

Uansett hvor det blir så satser vi vel på at de som bor der kan finne det beste tilbudet og at det blir mulig å samle alle på samme sted ja
Gammel 27-05-2007, 18:43   #10

Lotta67 sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 679
Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.

Vil bare si at vi leier ut en leilighet (andre etasje i bygården vi bor i) i Trondheim som kommer til å stå tom fra 1. juni og til studentene kommer i høst. Den er i familiens eie og familiemedlemmer blir prioritert til å bruke den i sommer. Der er det plass til MINST tre stykker, med godvilje flere hvis dere orker å bo litt oppå hverandre (to soverom og én stue som kan brukes som soverom). MEN: Har ikke avklart dette med Lottamannen ennå - og det kommer jo helt an på når det blir. Vet at svigermor skal bruke den de to siste ukene i juli.

Herman 20. mars 2006, Brage 29. mars 2007

Hermans fotogalleri.

Sist endret av Lotta67; 27-05-2007 kl 18:46.
Lotta67 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:37.