Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Mars 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Vis resultat: Når passer det å komme på treff?
Uke 26 2 22.22%
Uke 27 3 33.33%
Uke 28 2 22.22%
Uke 29 1 11.11%
Uke 30 3 33.33%
Uke 31 2 22.22%
Uke 32 5 55.56%
Uke 33 3 33.33%
Flervalgs spørreundersøkelse Velgere: 9. Du kan ikke stemme i denne spørreundersøkelsen

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 25-05-2007, 13:39   #1
Seniormedlem

minerva sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 2,002
MP Rating: 0% (0)
minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.
Landstreff. Når?

Når i sommer passer det å eventuelt komme på landstreff?

Merk at du kan stemme på flere alternativer

Sist endret av minerva; 25-05-2007 kl 13:42.
minerva er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-05-2007, 19:25   #2
Seniormedlem

Rennanet sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 2,952
Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.
Sv: Landstreff. Når?

Jeg stemte de ukene som ikke er fellesferien. Da passer det dårlig, vil heller prioritere familien min da. Og så kan jeg kun en helg, fredag til søndag da jeg jobber i uken. Håper vi finner en helg som passer for mange. Hadde være veeeeldig koselig å treffe dere.

Så flink du er minerva som drar igang igjen. Tror dette var de rette måten å gjøre det på. (fikk ikke prikket deg )

Lillegull født 20.03.06
Minigullet ventes 28.11.08
Rennanet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-05-2007, 20:22   #3
Seniormedlem

Didi sin avatar

Sted: Rogaland
Meldinger: 1,933
Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.

*grumf*

Jeg har jo egentlig ingen penger før jeg begynner å jobbe igjen for fullt i august, så med mindre det blir treff her så passer sommeren dårlig... Har liksom liten lyst til å ta for mye av feriepengene siden mannens feripengebeholdning er en smule amputert i år. Jeg jobber forøvrig sannsynligvis alle sommerferieukene jeg ikke er på ferie, så... Eneste muligheten jeg kan se er uke 32, dersom jeg ikke blir bedt om å jobbe ferieklubb da (men jeg tror de har utlyst den stillingen).

Snakk om å være negativ, da

Er treffet forresten med eller uten barn?
Didis verden
Didi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 25-05-2007, 20:30   #4
Seniormedlem

minerva sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 2,002
minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.

Sitat:
Opprinnelig postet av Didi

Er treffet forresten med eller uten barn?
Jeg tenkte vel med barn. Er ikke det mest vanlig?

Rennanet: Det er nok helg som passer best for de fleste tenker jeg. Så uke 32, som også passer best for meg, blir da helgen 10.-12. august.

Når jeg tenker etter så passer kanskje 3.-5. agust enda bedre for min del Jeg skal jo passe inn treffet både med ferie og mannens turnus på Nordsjøen.

Vi får se hva denne spørrisen ender opp med og så bestemmer vi detaljene etterpå
Gammel 25-05-2007, 23:14   #5
Supermedlem

Glede! sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 913
Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.

Nå har ikke vi så store ferieplaner i år, men august er nok bedre enn juni for å si det sånn
Gammel 27-05-2007, 18:57   #6
Supermedlem

maritmix sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,412
maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.

Stemte uke 27 og 28, men kan også i august dersom det blir i Trondheim og helg
Gammel 27-05-2007, 21:42   #7
Supermedlem

Tossi sin avatar

Medlem siden: May 2003
Sted: Trønder på Nordmøre
Meldinger: 857
MP Rating: 100% (2)
Tossi har en strålende fremtid.Tossi har en strålende fremtid.Tossi har en strålende fremtid.Tossi har en strålende fremtid.Tossi har en strålende fremtid.Tossi har en strålende fremtid.Tossi har en strålende fremtid.Tossi har en strålende fremtid.Tossi har en strålende fremtid.Tossi har en strålende fremtid.Tossi har en strålende fremtid.

Dersom det blir helga 10.-12. august i Trondheim, da kommer jeg ! Dersom det blir helga før (3.-5.) kan jeg ikke, da har vi feriegjester. Eventuelle andre helger må tas mer på sparket, for da er jeg prisgitt mannens jobb og vakter.
Tossi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 30-05-2007, 17:27   #8
Seniormedlem

Xandra sin avatar

Sted: Jæren
Meldinger: 1,681
Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.

For meg er august best

Vesla juli 08
Xandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:57.