Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Mars 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 23-07-2007, 11:49   #1
Seniormedlem

minerva sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 2,002
MP Rating: 0% (0)
minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.
Landstreffet 2007. Siste opprop!!!

Hei

Jeg har lagt denne inne på det andre marsforumet, men må vel legge den her også for de av dere som ikke ble med over på den andre siden

Vi ble altså enige om 10.-12. august i Trondheim.

Jeg vil gjerne ha endelig påmeldelse på PM innen 4. august;-)

Hvis det er noen som trenger hjelp til å ordne sted å bo så er det veldig viktig å si fra om akkurat det, så skal jeg se hva jeg kan gjøre. Forslag til ting å finne på mottas også med takk

Håper mange kommer
Gammel 23-07-2007, 19:01   #2
Seniormedlem

Rennanet sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 2,952
Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.
Sv: Landstreffet 2007. Siste opprop!!!

Lurte på en ting. Nå har jeg aldri vært i Trondheim så lurte på om vi kunne skvise inn en tur til Nidarosdomen. Eller er jeg alt for turist nå.

Lillegull født 20.03.06
Minigullet ventes 28.11.08
Rennanet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 23-07-2007, 22:02   #3
Supermedlem

maritmix sin avatar

Medlem siden: Feb 2005
Sted: Trøndelag
Meldinger: 1,412
maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.maritmix har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Rennanet
Lurte på en ting. Nå har jeg aldri vært i Trondheim så lurte på om vi kunne skvise inn en tur til Nidarosdomen. Eller er jeg alt for turist nå.
Årne sæ d ja....
Kaijnn jo innjom Lærkendal å....
(tjihi, )
Gammel 23-07-2007, 22:34   #4
Seniormedlem

minerva sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 2,002
minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.

Hvis det blir piknikk på Marinen så er det jo bare å stikke innom Domen på vei ned Skjønner at det er litt sånn obligatorisk og jeg tar meg gjerne en tur innom igjen. Så kan jeg mimre litt. Både jeg og Nic og Ben er døpt der

Men Lerkendal skal vi vel spare henne for, Marit
Gammel 24-07-2007, 16:58   #5
Seniormedlem

Rennanet sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 2,952
Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av minerva
Hvis det blir piknikk på Marinen så er det jo bare å stikke innom Domen på vei ned Skjønner at det er litt sånn obligatorisk og jeg tar meg gjerne en tur innom igjen. Så kan jeg mimre litt. Både jeg og Nic og Ben er døpt der

Men Lerkendal skal vi vel spare henne for, Marit
Bare se hvem som leder tabellen jenter..........

Dessuten spiller Brann-RBK den søndagen vi har landstreffet om dere lurte.

Lillegull født 20.03.06
Minigullet ventes 28.11.08
Rennanet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-07-2007, 19:32   #6

Lotta67 sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 679
Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.

Hei! Jeg har virkelig ikke vært her på lenge, men har ingen planer den helgen og er klar! Men vet ikke om jeg er klar for "alt". Forslag er jo Sverresborg, der er det jo åpen gård med griser, høner, kaniner, kalver etc, i tillegg til fine picnicsteder. Koster jo noe med inngangsbillett, men vel verdt det, synes jeg. Fine trille- og bæresteder. Også kafé og en restaurant like ved.

Herman 20. mars 2006, Brage 29. mars 2007

Hermans fotogalleri.
Lotta67 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-08-2007, 17:34   #7
Seniormedlem

Cammi82 sin avatar

Sted: midt i landet
Meldinger: 1,986
Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.

Jeg kommer en liten tur den 11 Går det bra?? Håper dere ser detta da. Hvor skal det være da? Har visst ikke fått emd meg noe av planleggingen jeg..
Cammi82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:51.