Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Mars 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-02-2007, 23:39   #1
Medlem

Elewyn sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Meldinger: 230
MP Rating: 0% (0)
Elewyn er fantastisk mot andre.Elewyn er fantastisk mot andre.Elewyn er fantastisk mot andre.Elewyn er fantastisk mot andre.Elewyn er fantastisk mot andre.Elewyn er fantastisk mot andre.Elewyn er fantastisk mot andre.Elewyn er fantastisk mot andre.Elewyn er fantastisk mot andre.Elewyn er fantastisk mot andre.Elewyn er fantastisk mot andre.
rødme Legger inn noen nye skryteblider jeg da

Bestefaren til Emma har kjøpt nytt speilrefleks kamera, her er noen av bildene vi har tatt med det kameraet. Når jeg ser forskjell på disse bildene og de vi tar med vårt eget kamera har jeg enda mer lyst på speilrefleks Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Skjønne lille prinsessa mi med de nydelige mørkeblå øynene Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

http://emma.vesuvia.no
Elewyn er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-02-2007, 07:22   #2
Seniormedlem

maya-skrulla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Østfold
Meldinger: 1,838
maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.
Sv: Legger inn noen nye skryteblider jeg da

Herlig snuppe. Takk for titten

maya-skrulla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-02-2007, 09:37   #3
Medlem

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 101
Synne-06 er som en lysfontene.Synne-06 er som en lysfontene.Synne-06 er som en lysfontene.Synne-06 er som en lysfontene.Synne-06 er som en lysfontene.Synne-06 er som en lysfontene.Synne-06 er som en lysfontene.Synne-06 er som en lysfontene.Synne-06 er som en lysfontene.Synne-06 er som en lysfontene.Synne-06 er som en lysfontene.

Sååå nyydelig jente utrolig hvor stor forskjell det er på speilrefleks og vanlig kamera.. tror jeg må grave frem mitt gamle speilrefleks å ta noen bilder på gamlemåten.

og Gabriel født 23.02.06
Synne-06 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 14-02-2007, 10:03   #4
eka
Supermedlem

eka sin avatar

Sted: Østlandet
Meldinger: 1,132
MP Rating: 100% (30)
eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.

Så nydelig Emma er
Gammel 15-02-2007, 13:12   #5
Seniormedlem

Cammi82 sin avatar

Sted: midt i landet
Meldinger: 1,986
Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.

Nydelige Emma.
Cammi82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-02-2007, 13:31   #6
Seniormedlem

popsinune sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,334
popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.

Herlighet....så skjønn hun er
popsinune er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-02-2007, 13:35   #7
Medlem

Siri81 sin avatar

Meldinger: 339
Siri81 er et navn alle kjenner.Siri81 er et navn alle kjenner.Siri81 er et navn alle kjenner.Siri81 er et navn alle kjenner.Siri81 er et navn alle kjenner.Siri81 er et navn alle kjenner.Siri81 er et navn alle kjenner.Siri81 er et navn alle kjenner.Siri81 er et navn alle kjenner.Siri81 er et navn alle kjenner.Siri81 er et navn alle kjenner.

Så utrolig skjønn hun er
Siri81 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-02-2007, 18:32   #8
Seniormedlem

Rennanet sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 2,952
Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.

Kan signerer alle og en hver over. Hun er bedårende Emma jenten.

Lillegull født 20.03.06
Minigullet ventes 28.11.08
Rennanet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-02-2007, 19:34   #9
Supermedlem

milla07 sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,490
milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.milla07 har en strålende fremtid.

Så flotte bilder av ei nydelig tulle

Millas hobbyverden
milla07 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-02-2007, 21:42   #10
Supermedlem

jannski sin avatar

Medlem siden: Dec 2005
Meldinger: 912
jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.jannski har mye å være stolt av.

Hun er skjønn, Emma din!

Veldig klare og fine bilder, ønsker meg digitalt speilreflekskamera jeg også, men det er nok langt opp og fram...

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:25.