Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Mars 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 28-05-2006, 12:30   #1
Veteranmedlem

Monica sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Meldinger: 3,805
MP Rating: 0% (0)
Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.Monica har et ubeskrivelig bra rykte.
Mars klubbens fødselshistorier

Skal vi samle fødselshistoriene våre i en tråd kanskje?
Hadde vært koselig å lese igjennom alle, men orker ikke lete *lat*
Bare gi meg en link, så samler jeg alle i dette innlegget

Fødselshistorien til:

acthor
Cammi82
Colargol
Didi
Fjolla
Gingera
Hegemoren + oppdatering
Marsmamma
maya-skrulla
Melissa
Minijenta&vimsil
Monica
Mylian
Rennanet
Sili
Sprett
Skya
Tossi
Vimsemusa
Xandra

Her kan du lese om mitt arbeid i Gambia

Sist endret av Monica; 09-07-2006 kl 08:56.
Monica er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2006, 14:27   #2
Seniormedlem

Xandra sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Jæren
Meldinger: 1,681
Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.
Sv: Mars klubbens fødselshistorier

God idé Monica

Her er min fødselsrapport:

http://www.snartmamma.com/plassen/sh...d.php?t=209860

Vesla juli 08
Xandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2006, 14:30   #3
Medlem

milla80 sin avatar

Sted: Bærgen
Meldinger: 371
milla80 er fantastisk mot andre.milla80 er fantastisk mot andre.milla80 er fantastisk mot andre.milla80 er fantastisk mot andre.milla80 er fantastisk mot andre.milla80 er fantastisk mot andre.milla80 er fantastisk mot andre.milla80 er fantastisk mot andre.milla80 er fantastisk mot andre.milla80 er fantastisk mot andre.milla80 er fantastisk mot andre.

kjempe gøy!! men...har ikke skrevet...
Gammel 28-05-2006, 14:43   #4
Seniormedlem

minerva sin avatar

Medlem siden: Jul 2002
Sted: Trondhjem
Meldinger: 2,002
minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.minerva har et ubeskrivelig bra rykte.

Artig

Her er min:

http://www.snartmamma.com/plassen/sh...d.php?t=208960
Gammel 28-05-2006, 14:48   #5
Supermedlem

Mylian sin avatar

Medlem siden: Sep 2005
Meldinger: 564
Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.Mylian er fantastisk mot andre.

Flott ide´ja

Her er link !

Kjære lille gutten min, kom og rekk meg hånden din. Ingen er det i verden her, som holder av deg som jeg...
Lykkens solskinn, livets glede
gid jeg kunne dem alltid sprede,over hele din fremtids vei
min elskede lillegutt...
Mylian er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2006, 14:52   #6
Medlem

Skya sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 443
Skya er fantastisk mot andre.Skya er fantastisk mot andre.Skya er fantastisk mot andre.Skya er fantastisk mot andre.Skya er fantastisk mot andre.Skya er fantastisk mot andre.Skya er fantastisk mot andre.Skya er fantastisk mot andre.Skya er fantastisk mot andre.Skya er fantastisk mot andre.Skya er fantastisk mot andre.

http://www.nybaktmamma.com/plassen/s...d.php?t=387622

Tror jeg har lest de fleste allerede, men kan alltids lese de en gang til. Er det en ting jeg aldri blir lei av er det fødselshistorier, like facinert hver gang jeg leser en jeg.
Gammel 28-05-2006, 15:29   #7
Seniormedlem

Cammi82 sin avatar

Sted: midt i landet
Meldinger: 1,986
Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.

Hvordan i all verden skal jeg finne igjen den??Ligger på Sm i terminklubben,men aner jo ikke hvor...
Cammi82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2006, 16:02   #8
Medlem

acthor sin avatar

Medlem siden: Feb 2006
Sted: Sandefjord
Meldinger: 408
acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.acthor er fantastisk mot andre.

Her er min sin

http://www.snartmamma.com/plassen/sh...d.php?t=210207
Gammel 28-05-2006, 16:06   #9
Seniormedlem

Rennanet sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 2,952
Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.

kjemp gøy. Men min fødselshistorie la jeg bare inn på marsklubben sin side på SM, og den er nå nesten tom. Så da må jeg evt skrive en ny en, og det kan ta tid er jeg redd for. Skal se hva jeg klarer, kan kose meg i mellom tiden med andres historier.

Lillegull født 20.03.06
Minigullet ventes 28.11.08
Rennanet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 28-05-2006, 16:08   #10
Seniormedlem

Rennanet sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 2,952
Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Cammi82
Hvordan i all verden skal jeg finne igjen den??Ligger på Sm i terminklubben,men aner jo ikke hvor...
Samme her.

Lillegull født 20.03.06
Minigullet ventes 28.11.08
Rennanet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:21.