Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Mars 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-05-2007, 21:05   #1

Lotta67 sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 679
MP Rating: 0% (0)
Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.
Marsmamsene på Facebook

11 personer har til nå lagt seg inn i gruppen

Marsmamsene NM 2006

Glede! og jeg jobber med å hanke så mange som mulig inn... kommer du?

Elspith, er du der?

Herman 20. mars 2006, Brage 29. mars 2007

Hermans fotogalleri.
Lotta67 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2007, 21:09   #2
Veteranmedlem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Jul 2005
Sted: Nes i Akershus
Meldinger: 4,800
Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.Marit K har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Marsmamsene på Facebook

Om dere fortsatt regner meg som en Marsmams06, så er jeg å finne på facebook.
Gammel 19-05-2007, 21:20   #3
Seniormedlem

Cammi82 sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: midt i landet
Meldinger: 1,986
Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.

Kom deg i klubben da MaritK! Jeg er der
Cammi82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2007, 21:30   #4
eka
Supermedlem

eka sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,132
MP Rating: 100% (30)
eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.

Jeg er ganske fersk der, men kan jo prøve å melde meg i klubben
Gammel 19-05-2007, 21:45   #5
eka
Supermedlem

eka sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Sted: Østlandet
Meldinger: 1,132
MP Rating: 100% (30)
eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.eka har en strålende fremtid.

Finner ikke noe på "Marsmamsene NM 2006", jeg
Gammel 19-05-2007, 21:50   #6
Seniormedlem

Rennanet sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 2,952
Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.

Jeg er snart der inne. Men jeg aner jo ikke hvem som er hvem. Noen men få. Jeg tittet inn, og lurte veldig på hvem som er hvem.

Lillegull født 20.03.06
Minigullet ventes 28.11.08
Rennanet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2007, 21:53   #7
Seniormedlem

Cammi82 sin avatar

Sted: midt i landet
Meldinger: 1,986
Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.

Har laget en presentasjonstråd der. Om alle skriver det inn der blir det vel enklere! meg har du jo sett!
Cammi82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2007, 22:05   #8
Seniormedlem

Rennanet sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 2,952
Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Cammi82
Har laget en presentasjonstråd der. Om alle skriver det inn der blir det vel enklere! meg har du jo sett!
Jepp
Kjente igjen et par til. Men fikk ikke lese den presentasjonen da jeg ikke er komt inn enda. Lotta jobber meg saken. Så da blir det nok letter ja. Ikke lett for slike trege personer med kortidsminne som meg å holde rede på alle sammen vettu.

Lillegull født 20.03.06
Minigullet ventes 28.11.08
Rennanet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2007, 10:33   #9
Seniormedlem

Didi sin avatar

Sted: Rogaland
Meldinger: 1,933
Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.

Du kan godt legge meg til der, Lotta! Prøvde å sende deg en melding om det der inne, men noe skjedde så jeg tror hele meldingen forsvant ut i periferien....
Didis verden
Didi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2007, 14:38   #10

Lotta67 sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 679
Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.

Husk at dere må melde dere inn i Network: Norway. Ellers får jeg ikke sendt invitasjon. Jobber med saken med å få alle inn.

19 er kommet til nå!

Husk å legge inn i diskusjonstråden hva nicket ditt er etter at du har kommet inn!

Herman 20. mars 2006, Brage 29. mars 2007

Hermans fotogalleri.
Lotta67 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 03:07.