Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Mars 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 19-05-2007, 19:49   #1
Seniormedlem

Rennanet sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 2,952
MP Rating: 0% (0)
Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.
Når tenker dere at nesteman kommer?

Ja det er jeg litt nysgjerrig på idag. Ble jo litt liv igjen her inne så da spørr og graver jeg.

Dere som ønsker flere barn, når tenker dere at dere prøver igjen da? Vi tenker vi prøver til neste sommer. Da bir det ca 3 år mellom dem og det synte jeg er topp. Men vet jo ikke hvor fort det går da, men begynner i hvert fall å prøve neste sommer.

Lillegull født 20.03.06
Minigullet ventes 28.11.08
Rennanet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2007, 19:58   #2
Seniormedlem

Didi sin avatar

Sted: Rogaland
Meldinger: 1,933
Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.Didi har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Når tenker dere at nesteman kommer?

Jeg har vel aldri lagt skjul på at vi ikke tør vente så lenge med ny prøving pga tidligere problemer. Så jeg antar det (forhåpentligvis) blir et nytt familiemedlem i løpet at 2008. Akkurat når vi begynner prøvingen er enda litt i skyene, men....i høst en gang?!
Didis verden
Didi er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2007, 20:00   #3
Seniormedlem

Cammi82 sin avatar

Sted: midt i landet
Meldinger: 1,986
Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.Cammi82 har en strålende fremtid.

HVIS det kommer fler blir det ikke før lissja er MIN 6 år
Cammi82 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 19-05-2007, 23:00   #4
Supermedlem

Glede! sin avatar

Medlem siden: Mar 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 913
Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.Glede! har mye å være stolt av.

Jeg håper at nestemann dukker opp om ca en måned
Gammel 19-05-2007, 23:15   #5
mjU
Supermedlem

mjU sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Meldinger: 1,195
mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.mjU har en strålende fremtid.

Når vi er ferdig utdannet og eier egen bolig. Altså om mange mange år.
Gammel 19-05-2007, 23:56   #6
Seniormedlem

popsinune sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,334
popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.

Tror vi ønsker minst 4 år mellom Oda og en evt. neste baby.

Så her skal det ikke prøves på en god stund.
popsinune er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2007, 10:41   #7
Seniormedlem

Rennanet sin avatar

Sted: Bergen
Meldinger: 2,952
Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.Rennanet har en strålende fremtid.

Sitat:
Opprinnelig postet av Glede!
Jeg håper at nestemann dukker opp om ca en måned
Næ e du gravid?

Lillegull født 20.03.06
Minigullet ventes 28.11.08
Rennanet er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2007, 12:04   #8
Seniormedlem

Xandra sin avatar

Sted: Jæren
Meldinger: 1,681
Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.Xandra har en strålende fremtid.

Det kommer litt ann på jobbsituasjon. Får jeg en god jobb så har jeg lyst å arbeide litt først, men vi hadde nå sånn sett sett for oss max 3 års aldersforskjell på minsten og Lykkeliten. Men sånt kan ikke planlegges til punkt og prikke så vi tar det som det kommer

Vesla juli 08
Xandra er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2007, 16:46   #9

Lotta67 sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sandnes
Meldinger: 679
Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.Lotta67 har mye å være stolt av.

Skal vurdere en nummer tre én gang til og det er når jeg har fått ny jobb hjemme i Rogaland og har jobbet i 6 md... (i 2008?) men: Vi er VELDIG fornøyde med at vi har klart to!

Sier jeg nei i 2008, blir det NEI forever. For neste år er jeg jo 41... måte på hvor gammel mor jeg skal være...

(ikke sikkert vi klarer å lage flere, heller...)

Herman 20. mars 2006, Brage 29. mars 2007

Hermans fotogalleri.

Sist endret av Lotta67; 20-05-2007 kl 22:27.
Lotta67 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 20-05-2007, 20:15   #10
Supermedlem

Elspith sin avatar

Medlem siden: Jul 2004
Meldinger: 992
Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.Elspith har mye å være stolt av.

Tja. Vi er ENDA usikre vi Det hjelper jo ikke saken det at vi vurderer å flytte og slikt (fordi det ville vært UTROLIG dumt å være gravid mens vi flytter f.eks fra et land til et annet). Ikke at vi vurderer det helt seriøst, men det ligger liksom i baktankene mine. Og så vil jeg jo gjerne studere igjen til neste år...da ville det også vært dumt med enten baby eller å være gravid Og den studien tar 3 år. Grunnet til at jeg ikke startet i år var at jeg ville være hjemme med Storm litt lengre...

Så det passer ikke inn nei. Jeg er ganske så babysyk da...:skrape: men fortsatt uten noe mens Prøver å få logikken i hodet mens jeg fortsatt kan det

Ergo, vi er ikke sikre. Kanksje vi skal ha fler kanskje ikke. For jeg ser liksom for meg at hvis jeg studerer og så jobber blir nok ikke timingen perfekt heller Og så har vi to nydelige unger som sover så godt og er så gode. Why tempt fate?
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 01:29.