Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2006 > Mars 2006
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 27-05-2006, 12:08   #1
Supermedlem

Gingera sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Meldinger: 752
MP Rating: 0% (0)
Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.
Scrappegalleri

Det virker som om det er en del som scrapper, og nysgjerrige meg vil se. Hva med en scrappetråd hvor vi kan vise fram arbeidet vårt? Da kan vi gi både ris og ros, spørre om hjelp osv? Kanskje utfordre hverandre osv.
Vil dere være med????

Lucas sitt album (nye bilder 15 okt)Og Hjemmesiden hans

Sist endret av Gingera; 07-07-2006 kl 23:51.
Gingera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2006, 12:12   #2
Seniormedlem

popsinune sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,334
popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.
Sv: Scrappegalleri

Har ennå ikke fått fullført min første LO av storesøster da hun var liten.

Lillesnuppa har foreløpig ikke gitt meg så mye egentid

Men det kommer vel etterhvert, og da skal jeg nok legge ut noen resultater her.

Blir spennende å se hva dere lager
popsinune er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2006, 12:20   #3
Seniormedlem

maya-skrulla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Østfold
Meldinger: 1,838
maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.maya-skrulla har en strålende fremtid.

Ja det var jo en god ide . Satt i går å prøvde å få til noe men så sletta jeg alt igjen . Ble liksom ikke fornøyd .

maya-skrulla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2006, 12:22   #4
Supermedlem

Gingera sin avatar

Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.Gingera har mye å være stolt av.

Kan begynne med en jeg da. Det er bare for dere å komme med forslag til endringer osv.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Gingera er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2006, 12:36   #5
Seniormedlem

popsinune sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Vestfold
Meldinger: 2,334
popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.popsinune har en strålende fremtid.

Kjempekoselig Gingera...deilige lyseblå farger og mønster

Synes ikke du bør endre på noe, jeg !

(jeg har forresten meldt meg inn på scrapping.no, men har foreløpig nesten bare tittet rundt på alt det flotte folk lager, samt begynt å sette meg inn i terminologien)
popsinune er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2006, 12:58   #6
VIP-Medlem

Fjolla sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 5,795
MP Rating: 100% (4)
Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.Fjolla har et ubeskrivelig bra rykte.

Ja, den var fiiiin gingera! Synes heller ikke du skal endre på en ting...og jeg ble inspirert nå!

Hmmm; må kanskje melde meg inn på scrapping.no selv og sette meg mer inn i saker og ting. Scrapping er jo bare så gøy!

Jeg har ikke fått laget noe avansert enda selv, men her er to av de litt enklere LO jeg har fått tid til å lage...

Sist endret av Fjolla; 29-08-2008 kl 05:13.
Fjolla er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-05-2006, 13:12   #7
Supermedlem

Gingera sin avatar

De er kjempefine Fjolla. Hvor har du hentet kittet du har brukt i den andre? Så deilige farger *vil ha*. De er alle fiiine, men den siste er nyyydelig Så stemningsfull.

Sist endret av Gingera; 27-05-2006 kl 13:19.
Gammel 27-05-2006, 13:58   #8
Medlem

Skya sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 443
Skya er fantastisk mot andre.Skya er fantastisk mot andre.Skya er fantastisk mot andre.Skya er fantastisk mot andre.Skya er fantastisk mot andre.Skya er fantastisk mot andre.Skya er fantastisk mot andre.Skya er fantastisk mot andre.Skya er fantastisk mot andre.Skya er fantastisk mot andre.Skya er fantastisk mot andre.

Så flinke dere er, disse var jo råflotte. Ser at jeg skal trene litt til før jeg legger ut noen av mine her.
Gammel 27-05-2006, 15:03   #9
Medlem

thira-marita sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 101
thira-marita er som en lysfontene.thira-marita er som en lysfontene.thira-marita er som en lysfontene.thira-marita er som en lysfontene.thira-marita er som en lysfontene.thira-marita er som en lysfontene.thira-marita er som en lysfontene.thira-marita er som en lysfontene.thira-marita er som en lysfontene.thira-marita er som en lysfontene.thira-marita er som en lysfontene.

Er helt klart med! Men jeg er papir scrapper....er det lov å være med fordet?
Har flere sider jeg har scrappet i det siste, men ser jeg må forminske filene litt før jeg kan legge dem ut.
Gammel 27-05-2006, 15:06   #10
Medlem

thira-marita sin avatar

Medlem siden: Apr 2006
Meldinger: 101
thira-marita er som en lysfontene.thira-marita er som en lysfontene.thira-marita er som en lysfontene.thira-marita er som en lysfontene.thira-marita er som en lysfontene.thira-marita er som en lysfontene.thira-marita er som en lysfontene.thira-marita er som en lysfontene.thira-marita er som en lysfontene.thira-marita er som en lysfontene.thira-marita er som en lysfontene.

Sitat:
Opprinnelig postet av popsinune
(jeg har forresten meldt meg inn på scrapping.no, men har foreløpig nesten bare tittet rundt på alt det flotte folk lager, samt begynt å sette meg inn i terminologien)
Gi deg til kjenne da! Har du samme nicket der? Jeg vanker der daglig...

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:20.