Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Mars 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 04-05-2008, 23:30   #1
VIP-Medlem

Lykketrollet_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,452
MP Rating: 0% (0)
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.
17.mai!

Nå nærmer 17.mai seg!

Hva skal dere den dagen?
Hva skal ungene ha på seg?

Vi skal i bryllup den dagen, en i nærfamilie.
Det blir nok kjempekjekt!
Ellers pleier vi å dra til byn for å se toget, så dra hjem å spise. Deretter er det å gå på skolen litt, og så evt dra til byn igjen. I år skulle barnehagen ha opplegg også, så det var litt kjedelig at det ikke passer for oss.

Jentene har hver sin bergensbunad som de skal gå med.
De er jo bare såååå fine i dem!
Gammel 05-05-2008, 09:54   #2
Supermedlem

xJuliane sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Meldinger: 671
xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.
Sv: 17.mai!

Vi ser på / går i 17. mai toget. Deretter er vi på skolen der det er leker for barna og matservering.

På ettermiddagen blir det grilling dersom det er vær til det og kaffe og kaker (jeg har bursdag denne dagen). Tror det bli svigerfamilien som kommer på besøk.

Jentene skal ha like festdakter. Det er de som jeg hadde da jeg var liten.
T. 30.mai

Sist endret av xJuliane; 05-05-2008 kl 20:33.
xJuliane er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2008, 10:14   #3
VIP-Medlem

Marianne sin avatar

Medlem siden: Apr 2003
Sted: Polarsirkelbyen
Meldinger: 5,972
MP Rating: 100% (1)
Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.Marianne har et ubeskrivelig bra rykte.

håper på fint vær,

Jeghar norsk fetdrakt fra sparkjøp.kjempefornøyd med den
har aldri eid bunad og ingen i familien har det,uten om svigermor...
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Snoopy skal vel ha kåpen som hun fikk i bursdaggave hos svigermor.
Og strikkabunad:Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

oplysning;svigermor som er med på bildene.Nederst er og oldefaren og turbo

Turbo skal vel ha dette på:Klikk på bildet for å se det i full størrelse.

Vi bruker å gå i tog ilag med barnehagen,i vår skolekrets.
spise kake med mamma og pappa å samf.huset der.
så besøke ene eller begge par med oldeforeldre etterpå.
Svigers har brukt å møte oss hos oldeforeldrene.Svigermor er lærer,i annen skolekrets.
Ofte spiser vi ute ilag med mamma og pappa.

Sist endret av Marianne; 05-05-2008 kl 15:07.
Marianne er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2008, 10:30   #4
Supermedlem

Tingeling_Dream sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hunndalen i Gjøvik
Meldinger: 1,354
Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.

Vi skal gå i toget her i Gjøvik med Linnea. Hun skal gå sammen med barnehagen i år. Også blir det vel antakelig til at vi reiser hjem etter det og slapper av resten av dagen. Skal kanskje i bursdag da til Oldemoren til Linnea som fyller 61 år på 17 mai. Men det er kun dersom Fredrik er i form for han har akkurat operert vekk mandlene.

På fredag 16 mai skal barnehagen feire 17 mai i barnehagen så da skal vi feire litt da også, med pølser og is!

Hun skal ha på seg akkurat samme bunad som Xjuliane har bilde av bare den er knøttliten. Den hadde jeg da jeg var liten! Håper på fint vær da!!
Gammel 05-05-2008, 10:51   #5
Supermedlem

bigboobs sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 1,366
bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.

me skal ha på desse her:

Gammel 05-05-2008, 12:00   #6
VIP-Medlem

Lykketrollet_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,452
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Så fint bilde av dere BB.

Nå vil jo jeg vise frem lillesøster i finstasen også.
Her er hun i bunaden sin

Også slenger jeg med dette bildet for jeg syns det var så kult.
Bikerbabe.

Sist endret av Lykketrollet_; 12-05-2008 kl 01:24.
Lykketrollet_ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 05-05-2008, 15:47   #7
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,459
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.

Jeg skal på jobb den dagen.

Så her blir guttene som må finne på noe. Tror ikke vi orker å bruke spes penger på 17 mai i år angående klær. Så tror vi tar noen fin klær vi har liggende som de kan få ha på i år.

Til neste år blir det nok litt større for da går de begge to i barnehagen å da må de vel gå i tog, så håper jeg at jeg får byttet vakt til neste år, har jobb helg da også.

Men tenker at vi skal lage til lapskaus i år, savner bestemor sin. Så må prøve å se om jeg klarer å lage det også.
Gammel 05-05-2008, 19:37   #8
Supermedlem

Hannesen06 sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Ringerike
Meldinger: 591
Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.

Jeg skal ha bunad (Lundeby), og så har jeg kjøpt en bukse, genser og ponsho (skrives det sånn a ????) til Sandra.
Hadde lyst til å kjøpe en bunad/festdrakt, men syntes det ble så dyrt med tanke på at hun kun kan bruke den i år. Får se til neste år.

Vi blir nok traskende litt rundt i bygda i år, og se litt på toget. Så blir det sikkert grilling hvis været holder seg bra. Og masse is!!!
Gammel 05-05-2008, 21:01   #9
Seniormedlem

roxette sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Jørpeland- Rogaland
Meldinger: 2,533
MP Rating: 100% (14)
roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.

Jeg eller mannen skal nok gå med eldste jenta i barnetoget, mens en av oss står med lillebror å ser på toget Håper at mannen har lyst å gå i år jeg da, så kan jeg heller gå neste år.

Og utenom det blir det vel litt pølser, is og snakke med kjente Får besøk av ei venninne jeg da.

Hanna skal ha på seg en bunad jeg brukte da jeg var liten. Samuel skal bruke buksa han brukte til jul, om den fortsatt passer (tviler), og ei fin skjorte.
Gammel 05-05-2008, 23:06   #10
Medlem

solcat sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 414
solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.

Vet ikke helt hva jeg gjør ang. "bunaden" til dagen. Får ta en tur til sparkjøp e.l. og se om de har noe til en fornuftig pris, litt dumt å bruke så mye penger på noe han bare bruker denne ene gangen. (Selv om de er kjempe staselige disse små i fin stasen!)

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:00.