Jeg har testa på barn jeg har fått och kommer til å få (holdt ringen i ett hårstrå over håndleddet. og den stemte med jentene jeg har, pluss at den tar med SA og MA man har hatt. Men da vet man jo ikke kjönnet. På meg viste den gutt (SA), jente (storesöster), jente (mellomsöster), gutt (SA), jente (lillesöster). Og så fortsatte den med gutt (den som er i magen nå) også viste den jente igjen. Men vi skal absolutt ikke under noen omstendigheter ha fler barn

. Men det var nesten litt vemmelig å se hvordan den skifta fra å pendle og gå i sirkler. Og det värste så stemte det jo på jentene.
Så tok ringen den over magen, og der viste den gutt og så jente... IIIIk bare det ikke er tvillinger

.
Er spent på å komme på UL nå altså. Ikke det at jeg har trua på at det er tvillinger, men fikk ett lite stökk i meg

.
Har jo värt på tidlig UL i uke 11, og der så vi bare ett foster. Men det er den kjappeste UL jeg har värt på. Legen bare dötta inn staven, sa att "her er det hjerteaktivitet". Og så tok hun ut UL staven. Og så var det ikke noe mer med det.
Hadde värt spennende å se om testen stemmer/har stemt på andre

.