Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Mars 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 26-08-2008, 15:44   #1
Medlem

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 218
MP Rating: 0% (0)
dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.
Har dere prövd ringtesten?

Jeg har testa på barn jeg har fått och kommer til å få (holdt ringen i ett hårstrå over håndleddet. og den stemte med jentene jeg har, pluss at den tar med SA og MA man har hatt. Men da vet man jo ikke kjönnet. På meg viste den gutt (SA), jente (storesöster), jente (mellomsöster), gutt (SA), jente (lillesöster). Og så fortsatte den med gutt (den som er i magen nå) også viste den jente igjen. Men vi skal absolutt ikke under noen omstendigheter ha fler barnKlikk på bildet for å se det i full størrelse.. Men det var nesten litt vemmelig å se hvordan den skifta fra å pendle og gå i sirkler. Og det värste så stemte det jo på jentene.

Så tok ringen den over magen, og der viste den gutt og så jente... IIIIk bare det ikke er tvillinger Klikk på bildet for å se det i full størrelse..

Er spent på å komme på UL nå altså. Ikke det at jeg har trua på at det er tvillinger, men fikk ett lite stökk i meg Klikk på bildet for å se det i full størrelse..
Har jo värt på tidlig UL i uke 11, og der så vi bare ett foster. Men det er den kjappeste UL jeg har värt på. Legen bare dötta inn staven, sa att "her er det hjerteaktivitet". Og så tok hun ut UL staven. Og så var det ikke noe mer med det.

Hadde värt spennende å se om testen stemmer/har stemt på andre Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse..
dalahesten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 26-08-2008, 20:06   #2
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,459
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.
Sv: Har dere prövd ringtesten?

Er du gravid? Så koselig da, gratulerer så masse! Når har du termin da, så jeg kan føre deg opp på gravid, prøver tråden vår.

Prøvd ringtesten, men får den liksom ikke helt til.
Gammel 26-08-2008, 22:26   #3
Medlem

solcat sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Bergen
Meldinger: 414
solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.solcat har mye å være stolt av.

Har fått forskjellig "svar" fra den testen begge gangene jeg.

Spennende om det er to der inne da. Vil gjerne høre UL rapport
Gammel 27-08-2008, 00:26   #4
Seniormedlem

Andrine sin avatar

Medlem siden: Jun 2003
Sted: Kirkenes
Meldinger: 2,080
Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.Andrine har en strålende fremtid.

Både jeg og mannen tok ringtesten og fikk opp gutt-jente-gutt-jente.
Men det vi har fått er altså gutt-jente-jente-jente
Andrine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 27-08-2008, 14:03   #5
Seniormedlem

viwi sin avatar

Medlem siden: Jul 2003
Meldinger: 1,977
viwi har mye å være stolt av.viwi har mye å være stolt av.viwi har mye å være stolt av.viwi har mye å være stolt av.viwi har mye å være stolt av.viwi har mye å være stolt av.viwi har mye å være stolt av.viwi har mye å være stolt av.viwi har mye å være stolt av.viwi har mye å være stolt av.viwi har mye å være stolt av.

men er det ikke sånn da at noen andre enn den gravide skal ta ringtesten?

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:50.