Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Mars 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 18-05-2008, 13:50   #1
Seniormedlem

roxette sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Jørpeland- Rogaland
Meldinger: 2,533
MP Rating: 100% (14)
roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.
HJELP- Han vil ikke sove

Våknet 0630 i morges, noe som er normalt. Men han vil ikke sove i dag... Har prøvd tre ganger totalt. Han ligger i senga å skriker på nåværende tidspunkt. Har vært inne å lagt han ned en gang. Hvor lenge skal jeg holde ut??

Litt for tidlig slutte å sove på dagtid ennå syns jeg.

Han virker fornøyd når han er våken. Men jeg er så trøtt, så da må han sove
Gammel 18-05-2008, 14:47   #2
Seniormedlem

roxette sin avatar

roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: HJELP- Han vil ikke sove

Da har vi droppet dagsøvnen i dag.
Gammel 18-05-2008, 19:29   #3
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,459
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.

Så lenge han er fornøyd, så ville jeg ha prøvd ute å sove på dagen. Merker jo fort om han trenger søvn.

Men det er utrolig deilig så lenge de sover litt på dagen.
Gammel 18-05-2008, 20:24   #4
VIP-Medlem

Lykketrollet_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,452
MP Rating: 0% (0)
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.

Kanskje han ikke trenger så mye søvn lenger på dagen?
Om jeg husker rett så sluttet Hanna å sove da hun var 15mnd?

Her sluttet storesøster å sove på dagtid da hun var 16mnd. Ser ut som det går samme vei med lillesøster.
Hun sover 45min i barnehagen (der slukner hun nesten før de har fått lagt henne ned). Hjemme stresser vi ikke med det. Hun sovner når hun sovner, og da vekkes hun etter 15-30min. Er nok ikke så lenge til hun ikke sover mer på dagtid hjemme. I barnehagen vil hun nok fortsette å ha en liten blund en stund til.
Gammel 18-05-2008, 21:09   #5
Seniormedlem

roxette sin avatar

Ja, Hanna sluttet jo å sove tidlig hun også, men hun begynte igjen da hun begynte i barnehagen. Men hun sover ikke dagtid der heller nå... Tiden går jo så fort. Så kanskje han går mot soveslutt på dagen. Men han står jo opp så grusomt tidlig da. Han var stuptrøtt kl. 16, øynene ramlet igjen da jeg ga han middag, men det var for sent å legge han da. Da ville det nok ødelagt nattesøvnen. La han i 18 tiden, men han la seg ikke uten kamp da heller. Hadde ikke tenkt å sove. Overtrøtt kanskje. Men han sovnet innen en halvtime iallefall, og sover fortsatt godt. Da skal jeg snart legge meg også, tidlig for en gangs skyld.

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 02:08.