Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Mars 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 13-06-2008, 15:27   #1
Medlem

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 218
MP Rating: 0% (0)
dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.
_plystre Okey, det er meg

Jeg er gravid igjen .
Ikke helt uplanlagt . Vi skulle ta det som det kom etter bryllupet. Og akuratt en mnd etter bryllupet fikk jeg en positiv test . SÅ kan si at jeg tar meg ganske fort . 1 pp med alle sammen. Får bare håpe at det går bra. Jeg har hatt en MA og en SA, så jeg tar ikke ut noe i forskudd.

Er selvfölgelig litt bekymra. For testen blir liksom aldri sterk . JEg har testet med billigtester fra 10 dpo- 13 dpo. og alle har värt positive. Ble sterkere for hver gang fram til 12 dpo. Men nå blir den ikke sterkere. Er 14 dpo i dag, og testet med en CB i dag, og den ble positiv för kontrollstreken hadde kommet opp. Og var uten tvil veldig positiv. Men så tittet jeg på testen etter en time ca, og da hadde den bleknet litt. Så fortsatt at det var strek der, men ikke så sterk som den var en time tidligere.

Så nå er jeg litt bekymra da . Har jeg grunn til å väre bekymra? går bare å venter på at jeg skal begynne å blö.... .
dalahesten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 13-06-2008, 19:57   #2
VIP-Medlem

Lykketrollet_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Meldinger: 5,452
Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.Lykketrollet_ har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Okey, det er meg

Gratulerer!

Du skal ikke være bekymret for at streken ble svakere.
Testen er mest riktig etter 5-10 min, og i ettertid kan streken både bli svakere og sterkere.
En strek er en strek! Og med så mange tester så er det nok ganske sikkert.
Gammel 15-06-2008, 09:46   #3
Supermedlem

Hannesen06 sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Sted: Ringerike
Meldinger: 591
Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.Hannesen06 har en strålende fremtid.

Gratulerer så mye!
Gammel 15-06-2008, 10:30   #4
Veteranmedlem

Elis@beth sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Hokksund.
Meldinger: 3,059
MP Rating: 100% (2)
Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så mye, Dalahesten!
Lille frk.oj på vei!
Elis@beth er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-06-2008, 20:47   #5
Medlem

Tangina sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Meldinger: 363
Blogginnlegg: 1
Tangina har en strålende fremtid.Tangina har en strålende fremtid.Tangina har en strålende fremtid.Tangina har en strålende fremtid.Tangina har en strålende fremtid.Tangina har en strålende fremtid.Tangina har en strålende fremtid.Tangina har en strålende fremtid.Tangina har en strålende fremtid.Tangina har en strålende fremtid.Tangina har en strålende fremtid.

Gratulerer så mye! Nå må du komme deg på føden i tide denne gangen!

Tangina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 16-06-2008, 21:35   #6
Seniormedlem

roxette sin avatar

Medlem siden: Jan 2006
Sted: Jørpeland- Rogaland
Meldinger: 2,533
MP Rating: 100% (14)
roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.roxette har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så masse. Du trenger ikke å bli bekymret. Testene ble aldri sterke da jeg ventet hu første mi. Testet mange ganger, men den forble svak, men jeg fikk en god jente uansett
Gammel 16-06-2008, 22:50   #7
Supermedlem

xJuliane sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Meldinger: 671
xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.

Gratulerer så mye!
T. 30.mai
xJuliane er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 17-06-2008, 11:43   #8
Medlem

*Anna* sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Sted: Rett bak butikken
Meldinger: 267
*Anna* er fantastisk mot andre.*Anna* er fantastisk mot andre.*Anna* er fantastisk mot andre.*Anna* er fantastisk mot andre.*Anna* er fantastisk mot andre.*Anna* er fantastisk mot andre.*Anna* er fantastisk mot andre.*Anna* er fantastisk mot andre.*Anna* er fantastisk mot andre.*Anna* er fantastisk mot andre.*Anna* er fantastisk mot andre.

Gratulerer så masse, både med magen og som nygift Det går nok sikkert bra med svangerskapet
Gammel 17-06-2008, 17:01   #9
Supermedlem

bigboobs sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Meldinger: 1,367
bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.bigboobs har et ubeskrivelig bra rykte.

gratulerer så masse!
Gammel 17-06-2008, 21:08   #10
Seniormedlem

_sofie_ sin avatar

Medlem siden: Oct 2005
Sted: Sørlandet
Meldinger: 1,622
_sofie_ har en strålende fremtid._sofie_ har en strålende fremtid._sofie_ har en strålende fremtid._sofie_ har en strålende fremtid._sofie_ har en strålende fremtid._sofie_ har en strålende fremtid._sofie_ har en strålende fremtid._sofie_ har en strålende fremtid._sofie_ har en strålende fremtid._sofie_ har en strålende fremtid._sofie_ har en strålende fremtid.

Grattis!!!

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:59.