Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Eldre barn > 2007 > Mars 2007
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 11-02-2008, 19:05   #1
Supermedlem

Tingeling_Dream sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Sted: Hunndalen i Gjøvik
Meldinger: 1,354
MP Rating: 0% (0)
Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.
T_D`s gravidtråd!

På lørdag 9/2 så testet jeg altså positivt med to tester til og med. På torsdag så tok jeg faktisk en CB-digital og de påstår jo at du kan teste positivt inntil 4 dager før IKM. Dette stemte da i alle fall ikke på meg. For mensen skulle ha vært her på mandag eller tirsdag.

Skriver mer seinere. Unge som skriker her.
Gammel 11-02-2008, 19:38   #2
Medlem

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 218
dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.dalahesten er et navn alle kjenner.
Sv: T_D`s gravidtråd!

Så moro , gratulerer
dalahesten er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2008, 19:44   #3
Medlem

Lucina sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Meldinger: 106
Lucina er fantastisk mot andre.Lucina er fantastisk mot andre.Lucina er fantastisk mot andre.Lucina er fantastisk mot andre.Lucina er fantastisk mot andre.Lucina er fantastisk mot andre.Lucina er fantastisk mot andre.Lucina er fantastisk mot andre.Lucina er fantastisk mot andre.Lucina er fantastisk mot andre.Lucina er fantastisk mot andre.

Så gøy!!! Gratulerer så mye!!
Lucina er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 11-02-2008, 21:18   #4
Supermedlem

Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.Tingeling_Dream har et ubeskrivelig bra rykte.

Takk for gratulasjoner Lucina og dalahesten!

Fortsetter der jeg slapp.
Siden testene jeg tok på lørdag var såpass svake, så svake at de nesten ikke syntes på bilder en gang. Ja så fant jeg ut at jeg ville teste i dag også. Så jeg ringte legekontoret og sa jeg kom med en urinprøve.

Var veldig nervøs da jeg satt og ventet på svaret. Men etter ca 5 minutter så kommer helsesekretæren ut og sier at den var positiv. Jeg ble så glad.

Så denne gangen gikk det faktisk raskere å bli gravid en sistgang også. Sistgang sluttet jeg pillen i slutten av april og ble gravid i 2PP. Det er jo raskt. Men denne gangen sluttet jeg pillen i midten av desember og ble gravid i 1PP. Helt utrolig at det skulle klaffe så fort. Jeg har jo bare rekt å jobbe i 1,5 uke.

Foreløpig mensentermin er satt til 15 oktober 2008 nøyaktig 19mnd etter at LM ble født.

Første kontrolltime ble 10mars. Da er jeg litt over 8 uker gravid.

Etter hvert her så skal det også komme magebilder og flere oppdateringer.
Gammel 11-02-2008, 21:18   #5
Supermedlem

sunny84 sin avatar

Medlem siden: Aug 2006
Sted: Kongsberg
Meldinger: 1,000
sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.sunny84 har en strålende fremtid.

Så bra!! Gratulerer med gravid-tråd
Gammel 11-02-2008, 22:01   #6
Veteranmedlem

Elis@beth sin avatar

Medlem siden: May 2004
Sted: Hokksund.
Meldinger: 3,059
MP Rating: 100% (2)
Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.Elis@beth har et ubeskrivelig bra rykte.

Gratulerer så masse, Tingeling
Lille frk.oj på vei!
Elis@beth er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2008, 10:17   #7
Seniormedlem

Rhiina sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Sted: Trondheim
Meldinger: 2,466
MP Rating: 100% (1)
Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.Rhiina har en strålende fremtid.

Gratulerer så masse!

Blir spennende å følge med her.
Gammel 12-02-2008, 10:54   #8
Supermedlem

fabel sin avatar

Medlem siden: Jun 2002
Sted: Bergen
Meldinger: 1,201
fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.fabel har en strålende fremtid.

Gratulerer så masse, Tingeling morro at det klaffet så fort!
Skal bli kjekt å følge med her fremover
Gammel 12-02-2008, 13:30   #9
Supermedlem

xJuliane sin avatar

Medlem siden: Mar 2003
Meldinger: 671
xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.xJuliane har en strålende fremtid.

Så kjekt! Gratulerer
T. 30.mai
xJuliane er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 12-02-2008, 14:20   #10
Supermedlem

I dag er jeg allerede hjemme fra jobben for første gang. Var så kvalm på morningen i dag da jeg sto opp at jeg spydde med en gang.

Og jeg som hadde tenkt å slippe den kvalmen denne gangen..... Hadde nesten glemt hvor ille det var sist...

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 18:32.