Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars
Registrér deg nå, så kan du straks bli med i vårt nettsamfunn!
Alle registrerte brukere får:
  • Egen identitet i forumet/nettsamfunnet
  • Starte nye diskusjoner
  • Svare i andres diskusjoner
  • Skrive egen blogg, og svare i andres
  • Redigere egne meldinger
  • Sette opp egne epostvarslinger
  • Selge eller kjøpe via våre rubrikkannonser
  • Søke gjennom millioner av meldinger
  • Sende private eller offentlige meldinger
  • Opprette ett eller flere fotoalbum
  • Kommentere andres bilder
  • Endre utseende på sin offentlige profil
  • Bestemme egen grad av anonymitet
  • Bruke personlig kontakt- og venneliste
  • Opprette eller delta i sosiale nettverk
  • Finne mange nye og hyggelige venner
  Og mye, mye mer... Helt gratis!
Registrer deg nå!

Svar

LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 31-08-2008, 23:27   #1
Supermedlem

Cayenne sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Hamburg
Meldinger: 684
MP Rating: 0% (0)
Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.
Bæretøy - hjelp meg da!

Jeg har MaM Eco og Baby Björn.

MaM-en har jeg brukt totalt 2 ganger (!!) og det kun hjemme, mens BB-en har jeg (og mannen) brukt på reiser osv.

Så basically, så liker jeg bedre BB-en fordi den er enklere å bruke (av og på), men den er ikke særlig god for ryggen/nakken/skuldrene min(e), så nå vil jeg selge MaM-en og ha en sele som er bedre ergonomisk for både meg og stumpen og som er enkel å ha på og av (liker ikke særlig utseendet på Ergo).

Noen som har anbefalinger?

Manduca? Beco Obi? (synes denne ser interessant ut) Mai Tai? (hva er egentlig forskjellen på de forskjellige? les: er det store forskjeller?)

Irriterer meg noe grenseløst at jeg ikke testet noen av Mai-tai-ene på landstreffet!
Gammel 31-08-2008, 23:34   #2
Veteranmedlem

lucifine sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Sted: Sørlandet
Meldinger: 3,582
MP Rating: 100% (1)
lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.lucifine har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Bæretøy - hjelp meg da!

Jeg hra nå lræt meg tuohc metdone og kan skriev 300 ord i mintutet.
lucifine er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 31-08-2008, 23:46   #3
Seniormedlem

Miraluca sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,690
Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.

anbefaler deg veldig å gå inn på tettinntil.no, hvis du liker ting du kan bare klikke på uten knyting best, bør du se på alternativene på formsydd bæretøy!

Eg og Tobias liker veldig godt Ergoen, den er veldig komfortabel å bære i, og Tobias liker seg godt. Kan sitte der lenge og sover godt oppi. Det eg syns er spesielt bra med den, er at den har "sovehette" som enkelt kneppes på skulderremen. Har flere knapper sånn at du kan ha den så stram du vil. Veldig grei for å beskytte litt mot vind og sånt når vi går ute og Tobias sover på magen min syns eg, pluss at han får støtte for hodet og slipper holde det noe særlig sjøl. Han liker ikkje å ha hetten over når han er våken, må jo se verden! Men eg knapper den enkelt på etter at han har sovnet Liker dessuten at det er lomme på den òg, pleier ha kortmappen min lett tilgjengelig der på handletur

Alternativer du kan søke etter er f.eks:
-Patapum
-Yamo
-BECO BUTTERFLY (denne er vel det nærmeste du kommer meitai, men likevel kan klikke på, ikkje knyting)

Bilder av Beco butterfly:
Klikk på bildet for å se det i full størrelse.Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Gammel 01-09-2008, 10:00   #4
Kii
Supermedlem

Kii sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Sted: Eidsvåg
Meldinger: 1,008
Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.Kii har en strålende fremtid.

Personlig så synes jeg Beco Butterfly er superfin. Liker Manduca også. Men jeg ville ha gått inn på tettinntil.no og lest litt om de ulike bæretøyene før du bestemmer deg. Jeg husker ikke hvor høy du er? Det er litt variasjon i selene om de passer godt for oss som ikke er så høye (jeg er bare 161..). Har hørt at det er varierte meninger om Manduca er god å bruke hvis man ikke er så høy.
Gammel 01-09-2008, 11:24   #5
Seniormedlem

Little my sin avatar

Medlem siden: Jun 2004
Meldinger: 2,973
Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.Little my har en strålende fremtid.

Jeg har flere forskjellige bæretøy til ulikt behov.
* Ringslynger: kortbæring (handle, matlaging, levere i bhg..)
* Meitaier og vevde sjal: bæring over tid (shopping, gåturer..)

Jeg har dessverre ingen erfaring fra formsydde bæretøy slik du nevner, men bruker oftere bæretøy enn vogn for å si det slik.. Super kjekt for voksne og bebisen å få nærhet!

Jeg vil også anbefale deg å ta en kikk på www.tettinntil.no Der har de bruktforum, og massevis av bæreglade jenter som villig lærer bort gleden/kunsten å bære
Se f.eks www.lotusbarn.no eller http://www.purnatur.no/ for salg

Sist endret av Little my; 01-09-2008 kl 11:46.
Little my er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 11:29   #6
Supermedlem

Wikipedia sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Meldinger: 803
Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.Wikipedia har en strålende fremtid.

Vi er veldig fornøyd med vår formsydde Jetpak.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Wikipedia er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 01-09-2008, 11:51   #7
Veteranmedlem

Krissie sin avatar

Medlem siden: Jul 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 4,831
Blogginnlegg: 4
Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.Krissie har et ubeskrivelig bra rykte.

:henge seg på selv om jeg har innsett at turen til helga blir med ringslynge :
Gammel 01-09-2008, 13:54   #8
Supermedlem

Cayenne sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Sted: Hamburg
Meldinger: 684
Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.Cayenne har mye å være stolt av.

Tusen takk for tilbakemeldingene, jenter

Jeg synes også at den Beco Butterfly-tingen ser drit-lekker ut, men Å så dyr!
Jeg var faktisk opprinnelig tenkt å kjøpe Ergo-en, men jeg synest ikke den er så veldig fin... Så derfor ble det BB til pappa`n og MaM Eco på meg...

Jet-pak-en var veldig fin, Wiki - må sjekke ut den!

Nå skal jeg inn på tettinntill-forumet og se hva de kan fortelle meg
Gammel 01-09-2008, 14:18   #9
Seniormedlem

Miraluca sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Meldinger: 1,690
Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.Miraluca har en strålende fremtid.

Synes babybjørn er dyr eg i forhold til hvor kort du kan bruke den og upraktisk fordi den ikkje er anbefalt å bruke mer enn 20min om gangen.. Syns Ergoen ble billig med tanke på at eg kan ha den til Tobias er ca 4år gammel

men ja, er enig at Beco butterfly ser flott ut og veldig komfortabel! Den som hadde hatt litt mer penger ja
Gammel 01-09-2008, 14:40   #10
Supermedlem

Hidrik sin avatar

Medlem siden: Mar 2006
Sted: oppland
Meldinger: 642
Hidrik er fantastisk mot andre.Hidrik er fantastisk mot andre.Hidrik er fantastisk mot andre.Hidrik er fantastisk mot andre.Hidrik er fantastisk mot andre.Hidrik er fantastisk mot andre.Hidrik er fantastisk mot andre.Hidrik er fantastisk mot andre.Hidrik er fantastisk mot andre.Hidrik er fantastisk mot andre.Hidrik er fantastisk mot andre.

Sitat:
Opprinnelig postet av Wikipedia Vis post
Vi er veldig fornøyd med vår formsydde Jetpak.

Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
Jeg er også fornøyd med vår JeyPak
Denne har vi: Klikk på bildet for å se det i full størrelse.
født: 11.03.08
Hidrik er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar

Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 16:31.