Gå tilbake   NybaktMamma - Møteplassen > Klubber > Barselklubber > Mars




Svar
 
LinkBack Diskusjonsverktøy Visningsmodus
Gammel 15-08-2009, 07:27   #1
Medlem
 
Idunn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 125
MP Rating: 0% (0)
Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.
Det er laurdag folkens:)

Skravl i veg jenter og tsk
__________________
Mamma til
storesyster aug 2000
mellomsyster april 2004
og vetlajenta fødd 17 mars 2009
Idunn er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2009, 07:35   #2
Medlem
 
Idunn sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Meldinger: 125
MP Rating: 0% (0)
Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.Idunn har en strålende fremtid.
Sv: Det er laurdag folkens:)

Her er det min ståoppdag, så eg og L har allereie vore opp ei stund. Ganske stille i heimen etter at dei to eldste reiste til faren sin. Løye kor fort ein saknar herjinga til 3 små Dei har ikkje vore hos faren noko særleg heile sommaren, så er blitt vane med å ha dei rundt meg heile tida.

Ingen planar for dagen egentleg. Tenker meg ein tur på BarnasHus for å kjøpa litt ull til L. Kva type ull likar de best? Brukar litt av alt eg, men går nok mest i Janus, Joha og Tom og Trine.

I morgon skal eldstesnuppa feira 9årsdagen sin i badeland og på peppes. Har invitert med seg fire venninner. Spørs om ikkje mor må i vatnet og Korleis er det med babyar og badeland?? Har de prøvd? Vurderer om eg sku duppa L litt og
__________________
Mamma til
storesyster aug 2000
mellomsyster april 2004
og vetlajenta fødd 17 mars 2009
Idunn er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2009, 09:30   #3
Seniormedlem
 
monica75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 2,886
MP Rating: 0% (0)
monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.
Sv: Det er laurdag folkens:)

Mannen skal jobbe i helga, så jeg blir alene med gutta. I dag blir det en rolig dag, med baking. I morgen besøker vi han på jobben, og leker der.
Ellers styrer lillebror veldig på når han spiser sitt 2dre eller tredje måltid i 5-tiden. Da blir han så sinnsykt våken. Og skravler og styrer på. Bruker da 30-45 min på å få han til å sovne igjen.
Men han sovna da tilslutt og sov til 09.00. Skal ikke klage på den da, men så var han i seng litt senere i går kveld.
__________________
Storebror 24.05.05 Lillebror 11.03.09




monica75 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2009, 11:29   #4
Seniormedlem
 
Boya sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2002
Meldinger: 2,469
MP Rating: 0% (0)
Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.Boya har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Det er laurdag folkens:)



Driver og rydder ut alt dill dall fra stua..kun møbler som er igjen.
Skal sette igang å vaske ned taket nå. Så det er klart for å begynne å male i kveld eller morgen tidlig.

Mini fortsatt litt i ulage og er varm og utilpass.
__________________

Store 02
Lille 07

Bittelille mars 09

Boya er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2009, 11:49   #5
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Østlandet
Meldinger: 233
MP Rating: 0% (0)
Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.Murbella har en strålende fremtid.
Sv: Det er laurdag folkens:)

God morgen ja.


Vi har hatt en urolig natt. Vet ikke hva som plaget P, men han holdt på å våkne hele tiden. Klynket, vred seg og smågråt hvis han ikke hadde puppen i munnen. Ved 5-tida tok mannen ham opp. Fikk rapet og skiftet bleie, men fant ikke ut noe mer. Han er i hvert fall blid nå.

Han fikk smake sviskemos så lurte på om det kunne være årsaken? Han syns det var såå godt da. Men har opplevd sånne netter før uten skjønne hva det var altså.

Er dessverre ingen ullekspert Idunn. Antar du har rukket å få litt mer erfaring enn meg. Vi har ikke brukt så mye ull enda heller. Men har vært fornøyd med Joha og Nøstebarn i hvert fall. Ellers har jeg prøvd ulltøy fra Cubus og H&M, helt ok for min del men litt stivere kanskje.

Lurer på det med bading jeg og. Men tror det er helt fint så lenge de har et varmt basseng. Hadde vært gøy å ta en tur på badet. P elsker i hvert fall å plaske i den lille balja si.

Veldig kjedelig når de våkner etter mat om natta Monica75. P spiser heldigvis alltid med lukkede øyne og i halvsøvne. Men han er veldig var og lett å vekke da. Så er alltid redd for at han skal våkne for da tar det litt tid før han sovner igjen.
__________________
f. 190309

Murbella er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2009, 11:58   #6
Seniormedlem
 
pusi1 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Sted: Vesterålen
Meldinger: 1,549
MP Rating: 0% (0)
pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.pusi1 har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Det er laurdag folkens:)



Alene igjen, mannen tok med seg d tre eldste på rallycross så da ble det bare meg og minstemann Vært en tur i byen og det var deilig å få gått litt. Litt lite trim i det siste

Ha en flott dag alle sammen

God bedring til minien Boya
__________________
på 6 stk, gutt 97, jente 99, gutt 03 og lillegutt som kom 20 mars 09.

Cecilie77 på sm
pusi1 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2009, 12:10   #7
Medlem
 
minimum sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2003
Meldinger: 440
MP Rating: 0% (0)
minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.minimum har et ubeskrivelig bra rykte.
Sv: Det er laurdag folkens:)

bare til å bade med L, så lenge det er varmt basseng, ikke vanlig svømmebasseng men 28 grader eller mer. J digger bassenget og nå gleder vi oss til å starte babysvømming.

Vi har bare late familiedager nå i helgen. Storetuppa skulle til pappaen, men han hadde funnet ut at han skulle ut og reise sånn uten videre. Så da er hun hjemme.
__________________




minimum er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2009, 14:54   #8
Ke@
Medlem
 
Ke@ sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Sted: Hordaland
Meldinger: 325
MP Rating: 0% (0)
Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.Ke@ har en strålende fremtid.
Sv: Det er laurdag folkens:)

Ha en fin lørdagskveld, alle sammen
__________________
For dere, tusen ganger til..
08.03.02
13.03.09
Ke@ er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2009, 19:32   #9
Medlem
 
månestråle 79 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Sted: Hordaland
Meldinger: 77
MP Rating: 0% (0)
månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.månestråle 79 har en strålende fremtid.
Sv: Det er laurdag folkens:)

Mmmmmmm, heimelaga pizza
__________________
Stolt mamma til
Storebror 05
Lillebror 09




månestråle 79 er logget av   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Gammel 15-08-2009, 20:39   #10
Seniormedlem
 
monica75 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Sted: Oslo
Meldinger: 2,886
MP Rating: 0% (0)
monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.monica75 har en strålende fremtid.
Sv: Det er laurdag folkens:)

Månestråle: Hjemmelaga pizza er godt!!

Nå skal jeg legge meg og lese litt. Håper det ikke blir tull sånn supertidlig før hanen galer i natt også.

Har dere forresten erfaring med Hipp sin 4 mnd grøt. Risgrøt med frukt (fersken og banan er det vel)? Begynte for noen dager siden, og virker som magen til minsten tåler det dårlig. Virker som han får luft av det og blir litt urolig.
Får det bare på kvelden siden vi begynte for 6-7 dager siden. Og har kommet opp i 7 teskjeer nå.
__________________
Storebror 24.05.05 Lillebror 11.03.09




monica75 er pålogget nå   Opprett en ny diskusjon (avsporing) med denne meldingen som utgangspunkt. Svar med sitat
Svar



Diskusjonsverktøy
Visningsmodus

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye diskusjoner
Du kan ikke svare på meldinger/diskusjoner
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB-kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are


Alle tider vises som GMT +1. Klokka er nå 10:55.




Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.2.0
Alt innhold ©2001-2008 NybaktMamma.com