God morgen ja.
Vi har hatt en urolig natt. Vet ikke hva som plaget P, men han holdt på å våkne hele tiden. Klynket, vred seg og smågråt hvis han ikke hadde puppen i munnen. Ved 5-tida tok mannen ham opp. Fikk rapet og skiftet bleie, men fant ikke ut noe mer. Han er i hvert fall blid nå.
Han fikk smake sviskemos så lurte på om det kunne være årsaken? Han syns det var såå godt da. Men har opplevd sånne netter før uten skjønne hva det var altså.
Er dessverre ingen ullekspert Idunn. Antar du har rukket å få litt mer erfaring enn meg.
Vi har ikke brukt så mye ull enda heller. Men har vært fornøyd med Joha og Nøstebarn i hvert fall. Ellers har jeg prøvd ulltøy fra Cubus og H&M, helt ok for min del men litt stivere kanskje.
Lurer på det med bading jeg og. Men tror det er helt fint så lenge de har et varmt basseng. Hadde vært gøy å ta en tur på badet. P elsker i hvert fall å plaske i den lille balja si.
Veldig kjedelig når de våkner etter mat om natta Monica75. P spiser heldigvis alltid med lukkede øyne og i halvsøvne. Men han er veldig var og lett å vekke da. Så er alltid redd for at han skal våkne for da tar det litt tid før han sovner igjen.